Přejít na obsah

#Seznam Identita



Veronika Geltner 30. ledna 2024

Uživatelé mají další možnost, jak ověřit svou totožnost ve svém Seznam účtu. Doteď bylo možné ověřovat se jen pomocí bankovní identity, nově to lze i pomocí MojeID. Varianty ověření jsou rovnocenné a uživatel může využít jednu z nich, nebo klidně obě dvě. Využít se dají také k obnově přístupu k účtu při zapomenutí či ztrátě hesla. Ověřený uživatel získává výhodu větší důvěryhodnosti v publikovaných recenzích či příspěvcích v diskuzích.


Shoptet e-shopařům nově nabízí Přihlášení přes Seznam i možnost cílení bez cookies

22. listopadu 2023

Konec cookies třetích stran, tedy souborů, které inzerentům umožňují přesné cílení na potenciální zákazníky, se blíží. A ten, kdo myslí na budoucnost, se na cookieless dobu musí připravit. Shoptet, největší český provozovatel e-shopové platformy, proto ve spolupráci se Seznamem pro e-shopaře připravil recept, jak cookies v budoucnu nahradit.


Zvyšte počet objednávek jako Yves Rocher pomocí tlačítka Přihlášení přes Seznam

Veronika Geltner 3. listopadu 2022

Během covidové pandemie výrazně vzrostl trh e-commerce a e-shopy na svých webových stránkách zažívaly raketové zvýšení návštěvnosti. Jen za loňský rok 2021 v České republice narostlo e-commerce o neuvěřitelných 14 %. Firmy na změny musely reagovat rychle, a tak podstoupily určitě kroky k vylepšení stránek pro zákazníky. Své o tom ví i kosmetická firma Yves Rocher, která …


Personalizace obsahu: Jak doporučujeme články nepřihlášeným uživatelům

Ptáte se, jak funguje doporučování obsahu pro přihlášené uživatele? Nebo jak vlastně navrhneme články, videa či podcasty návštěvníkům, které nedokážeme identifikovat? Doporučování obsahu uživatelům je tak trochu IT věda, kterou jsme ale v Seznamu úspěšně zdolali. A jak se nám to povedlo?  Veškerý obsah doporučujeme pomocí speciálně vytvořeného algoritmu. Díky němu dokážeme zjistit zájmy a …


Seznam.cz spouští velkou kampaň na „Přihlášení přes Seznam”. Koncept vychází z osvědčené reklamy

Kristýna Hořovská 8. srpna 2022

Společnost Seznam.cz spouští kampaň na podporu „Přihlášení přes Seznam”. Jejím cílem je rozšířit povědomí o výhodách přihlášení, které Seznam nabízí nejen na svých službách, ale i na externích webech. Hlavní claim kampaně, jejíž kreativa vychází z osvědčeného spotu z roku 2003, je „Jedno heslo. Celý internet”. Kampaň představuje výhody „Přihlášení přes Seznam“. „Vycházíme z konceptu …


Problém pamatovat si všechna hesla k potřebným internetovým účtům má téměř polovina lidí

Kristýna Hořovská 26. července 2022

Podle aktuálního výzkumu* agentury STEM/MARK, který si nechala zpracovat společnost Seznam.cz, je pro značnou část lidí těžké zapamatovat si hesla k e-mailům a webovým službám. Více jak čtvrtina lidí proto používá stejné heslo při většině registrací na různých webech. Zapamatovat si všechna hesla je podle výzkumu velmi snadné jen pro 15 % dotázaných. Řešením je možnost …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí