Navyšte počet objednávek díky DRTG cílení na návštěvníky kategorií eshopu
Sklik od dnešního dne v dynamickém retargetingu umožňuje oslovovat nejen návštěvníky detailů produktů, ale i potenciální zákazníky, kteří si prohlíželi kategorii produktů.
(Stránka 12)
Sklik od dnešního dne v dynamickém retargetingu umožňuje oslovovat nejen návštěvníky detailů produktů, ale i potenciální zákazníky, kteří si prohlíželi kategorii produktů.
Ode dnešního dne můžete v obsahové síti Skliku oslovovat i speciální publika – diváky Stream.cz. Cílit můžete jak na diváky jednotlivých pořadů, tak na celé kategorie pořadů. Chcete oslovit divačky módního pořadu New You nebo rovnou diváky všech pořadů o vaření? Není problém.
Obsahová síť Skliku v minulých letech zažila velký rozvoj – přibyly nové prémiové plochy, máte k dispozici nové způsoby cílení a další funkce. Aby byla inzerce v obsahové síti efektivní, musí být jednoduché i samotné založení kampaní. Snižujeme proto počet standardních rozměrů bannerů, což sníží náročnost přípravy podkladů i nastavení kampaní.
Peněženka, kterou klienti využívají k úhradě inzerce nejen v Skliku, ale i na dalších službách Seznamu, nově umožňuje převádět kredit mezi účty ve vlastnictví jednoho inzerenta. Kdy funkci využijete a jaké jsou podmínky?
Již více než 2 roky jste zvyklí v rozhraní Skliku pracovat s metrikami Kvalita, Míra pokrytí a detailními informacemi o příčině ztracených impresí. Vídáte upozornění na nízký rozpočet ve chvíli, kdy denní rozpočet neumožňuje ve vyhledávací síti oslovit všechny potenciální zákazníky. Upozornění na omezený rozpočet nyní zobrazujeme i v obsahových kampaních.
Firmy.cz přidávají hromadnou poptávku, která lidem umožňuje oslovit až pět firem najednou. Seznam.cz, kterému oblíbená databáze firem na českém internetu patří, funkci před sezónou spouští jako první v sekci Ubytovacích služeb. Stačí, když lidé vyplní jeden poptávkový formulář a kliknutím jej odešlou na přímé kontakty v penzionech nebo hotelích, které si sami vybrali. Firmy.cz, které denně navštíví …
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.