Nové reklamní formáty na Zboží.cz

17. července 2017

Poprvé od redesignu v roce 2014 budou moci e-shopy na Zboží.cz inzerovat prostřednictvím bannerů. Připraveny jsou dva formáty – pro desktopy a pro mobilní zařízení. Z dosavadních testů vyplývá, že nový typ mobilních formátů na Zboží.cz má lepší CTR než všechny mobilní formáty napříč Seznamem.

Novinku zavádíme jako reakci na požadavky ze strany e-shopů. Dáváme jim tak prostor pro větší zviditelnění nabídek a pro podporu prodeje vlastního portfolia na Zboží.cz. V Seznam.cz roste programatický prodej displej reklamy, proto přidáváme inzertní prostor na místech, kde se pohybují lidé, kteří se již rozhodli nakoupit. Je tedy vhodná chvíle jim nabídnout již zavedený nebo úplně nový produkt.

Pozice lze nakoupit v Skliku, programaticky (např. v Adformu) nebo přímo u svého account managera (s garantovaným množstvím impresí).

V obou formátech se zobrazují jak klasické bannery, tak dynamický retargeting. Ten zde dosahuje nadprůměrného konverzního výkonu, protože se jedná o čistě produktovou inzerci na serveru zaměřeném na konkrétní produkty.

Pokud si přejete bannery cilít přímo na Zboží.cz, zadejte umístění zbozi.cz. Pokud si přejete cílit na konkrétní kategorii nebo podkategorii produktů, zadejte jako umístění např. https://www.zbozi.cz/domaci-spotrebice/, resp. https://www.zbozi.cz/domaci-spotrebice/kuchynske-spotrebice/. Jinak se na Zboží.cz vydávají inzeráty cílené všemi typy cílení (Zájmy, Témata atd.).

Desktop

Banner:

Rectangle 970×310 px v dolní části výpisu produktů.

Náhled zobrazení banneru na desktopu. Zdroj: Sklik.cz

Mobil

Banner pro Sklik:

Square 300×300 px ve spodní části výsledků hledání a kategorií a také v detailu produktu pod seznamem obchodů

Banner pro RTB:

Square 300×250 px ve spodní části výsledků hledání a kategorií a také v detailu produktu pod seznamem obchodů

Náhled zobrazení banneru na mobilu. Zdroj: Sklik.cz
Sdílet na sítích