Přejít na obsah

#Pro specialisty

(Stránka 19)



Jak si jednoduchým způsobem vytvořit produktovou skupinu?

Díky podpoře hvězdičkové konvence v produktových skupinách může být jejich nastavení rychlejší, a navíc ještě “zabezpečené” před změnami ve struktuře XML feedu. Jak to funguje? Pokud chcete obsáhnout všechny kategorie, nastavení skupiny pro produktovou inzerci může být zdlouhavější. Hvězdičková konvence neboli wildcard, kterou jsme nedávno nasadili v uživatelském rozhraní, pomáhá při strukturování skupin produktové inzerce …


Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od srpna 2022

Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v červenci tohoto roku. Nově založené kategorie Na vaše připomínky jsme založili nové kategorie. Doporučujeme vám zkontrolovat a upravit CATEGORYTEXT v XML feedu, pokud je váš sortiment pro tyto kategorie relevantní: Auto-moto | Elektromobilita | Nabíjecí …


Populární videoformát Outstream teď poběží ve smyčce. Takže budete mít 2x lepší výsledky

Videoformát Oustream využívají inzerenti rádi a často. Aby jim přinesl ještě vyšší proklikovost, přinášíme dvě výrazné změny. Tlačítko call-to-action a nekonečnou smyčku. Outstream by měl být součástí každé videokampaně. Má velký zásah a spoustu dalších výhod, o kterých se můžete dočíst tady. Teď jsme připravili dvě úpravy s cílem navýšit jeho proklikovost. Jaké úpravy to jsou? …


Marek Vacek: Domovská stránka Seznamu je nekonečná a najdete na ní skoro všechna média v Česku

Tentokrát jsme se na Sklik expert fóru podívali pod kapotu naší domovské stránce Seznam. Homepage, která dříve sloužila hlavně k vyhledávání a přístupu na e-mail, má dnes totiž mnohem větší potenciál než kdy dřív. Je to začátek cesty za obsahovým webem. Z jakých základních částí se skládá a co na stránce najdeme? Nejen to rozebíral Product Manager …


Do kampaně Zboží.cz lze nově snadno importovat strukturu (sestavy, skupiny, ceny) kampaně  produktových inzerátů. Chcete-li využít vlastnosti své kampaně s produktovými inzeráty pro inzerci přes Zboží.cz, stačí kampaň Zboží.cz aktualizovat pomocí importu. Ohlídejte si přitom, aby odpovídal název kampaně a typ kampaně. Přesný postup, jak kampaň importovat, najdete tady


Petr Daneš: Vůbec ta nejhorší videokampaň

Každá z firem má jiný pohled na to, co je ukazatelem úspěšnosti videoreklamy. Pro někoho to může být frekvence, pro jiného zase míra zhlédnutí, nebo naopak míra přeskočení reklamy. My v Skliku jsme se zaměřili právě na míru zhlédnutí. Vzali jsme to ale za opačný konec a položili si otázku, jak poznáme, že reklama efektivně zapůsobila na …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí