RTB výzva: Umíte zazářit s nativní reklamou? 

Vyhlašujeme druhou letošní RTB výzvu. Své síly v ní poměří nativní reklamy jak na Homepage Seznam.cz, tak na zbytku Seznam inventory. Vítěz získá zajímavé a hodnotné ceny včetně proma své práce na Sblogu. Pojďte nám ukázat, jak zazáříte s nativní reklamou.

Nativní reklama v RTB na Seznamu 

Správně vytvořená nativní reklama je skvělým doplňkem brandových a akvizičních kampaní. Je ale třeba využít ji ve správném kontextu. Ideálním řešením je napojení na specialní microsite nebo landing page, a tak kampaň odlišit od zbytku komunikace. 

5 tipů, které by se vám mohly hodit:

  • S nativní reklamou lze vhodně pracovat i ve storytellingovém kontextu. 
  • V privátních dealech máte dvě možnosti využití nativní reklamy, a to na Homepage Seznam.cz a na partnerských webech. 
  • Nativní reklamu můžete nakupovat také v otevřené aukci, kde ji můžete získat za velmi příznivou cenu. 
  • Jak nastavit nativní reklamu v Adform DSP se dozvíte v našem videonávodu.

Jak se přihlásit do RTB výzvy?  

Přihlásíte se jednoduše skrze přihlašovací formulář nejpozději do 31. 8. 2023.  Do výzvy můžete vyslat RTB kampaně, které využívají nativní reklamu na plochách Seznamu. Soutěžit může jak nově vzniklá kampaň, tak i ta, která už běží. Období, které se bude vyhodnocovat, je od 1. 9. do 30. 9. 2023.  

Co budeme hodnotit  

Při hodnocení se zaměříme především na nastavení kampaně a její optimalizaci. Výstupem ze soutěže bude krátká případová studie, prostřednictvím které můžete prezentovat svou práci. Studii nám zašlete na e-mail rtbvyzva@firma.seznam.cz nejpozději do 13. 10. 2023. 

Vyhlášení vítězů  

Nejpozději 25. 10. 2023 vyhlásíme jednoho vítěze RTB výzvy, který se může těšit na skvělé ceny. Jeho případovku navíc zveřejníme na našem Sblogu. Přečtěte si také kompletní pravidla výzvy

Pokud potřebujete poradit nebo vytvořit privátní dealy, obraťte se na svého RTB konzultanta nebo nám napište na e-mail ko.rtb@firma.seznam.cz

Sdílet na sítích