Seznam.cz představuje exkluzivní reklamní formát Seznam na den
Seznam na den je nový exkluzivní reklamní formát, díky kterému může klient dosáhnout v rámci čistého reache až 4,1 milionu RU zásahu, což je přibližně 48 % české internetové populace.
Seznam na den je nový exkluzivní reklamní formát, díky kterému může klient dosáhnout v rámci čistého reache až 4,1 milionu RU zásahu, což je přibližně 48 % české internetové populace.
Sreality.cz patří mezi nejoblíbenější realitní portály v České republice a zároveň představují klíčový nástroj k oslovení potenciálních nájemníků či kupců. S rostoucím počtem vydaných inzerátů ale roste i potřeba důkladnější kontroly. Proč je vlastně důležité věnovat pozornost detailům a informacím na Srealitách? A jak vám to může pomoci zefektivnit vaši práci a zlepšit výsledky? Pojďme se na to společně podívat.
Stačí zanechat e-mail a o všem důležitém vám dáme vědět.
MAIRA tým, který je součástí certifikované agentury Proficio, se pustil do experimentu s klientem z módního průmyslu. Cílem bylo zjistit, jak vytěžit maximum z existujících zákazníků a zvýšit opakované nákupy. Agentura otestovala dvě různé marketingové strategie – vlastní e-mailové seznamy proti publiku založenému na konverzním kódu. Výsledky byly překvapivé. Která strategie zabodovala a která propadla?
Sreality.cz přináší nové inzertní balíčky, které vám ušetří čas i peníze. Zapomeňte na každodenní platby a užijte si výhodnější a pohodlnější způsob inzerce. V tomto článku vám ukážeme, jaké výhody a možnosti vám nové balíčky přinášejí a jak s nimi efektivně propagovat vaši nemovitost.
Vendoři spolupracující se Zboží.cz mohou nově v rámci co-brandových kampaní využívat vlastní vizuální kreativitu bannerů. Jedinou podmínkou je dodržení pravidel uvedených v oficiálním brand manuálu, který zajišťuje jednotný vzhled a integraci prvků jako je logo Zboží.cz nebo hodnocení na Zboží.cz.
Cookies třetích stran postupně končí – jejich omezování stále pokračuje. Abyste mohli dál efektivně cílit reklamu a měřit její výsledky v Skliku a Zboží.cz, připravte se včas. Sklik nabízí řešení, která fungují i bez cookies.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.