Video: Jak na brandové kampaně nejen v Skliku
Že se pomocí Skliku dá posílit nejen výkon, ale také brand? O tom online diváky ve svém příspěvku na Sklik Expert Fóru přesvědčil Jaroslav Slavičínský, performance manager Seznamu.
(Stránka 14)
Že se pomocí Skliku dá posílit nejen výkon, ale také brand? O tom online diváky ve svém příspěvku na Sklik Expert Fóru přesvědčil Jaroslav Slavičínský, performance manager Seznamu.
Co by nemělo chybět ve vašem firemním profilu, abyste oslovili více zákazníků? V následujícím článku vás provedeme prvky, které mají významný vliv na klikanost profilu a zaujetí zákazníka, který se právě rozhoduje nad výběrem vhodné firmy. Nepodceňujte vzhled vašeho firemního profilu, je to vaše vizitka nejen na řadě služeb Seznam.cz, které měsíčně oslovují milióny uživatelů, ale …
Dynamický retargeting patří mezi nejvýkonnější typy kampaní v Skliku. V obsahové síti zobrazuje návštěvníkům e-shopu produkty, které si prohlíželi. A to včetně obrázku a aktuální ceny. Funguje díky propojení Skliku a Zboží.cz. Jenže co když váš web nesplňuje podmínky pro registraci na Zboží.cz? Nevěšte hlavu!
V tomto videu si stručně představíme metriky v Skliku, které vám pomůžou lépe plánovat a vyhodnocovat kampaně v Obsahové síti, a příklady jejich využití v praxi. Jsou to: Win rate, Unikátní uživatelé, Noví uživatelé a Frekvence zobrazení. Díky těmto metrikám se Sklik stává silným nástrojem pro akviziční a brandové kampaně.
Práce s klíčovými slovy je pro PPC specialisty denní chléb, proto se může zdát, že na nich už není co řešit. Není ale výjimkou, že se v rámci konzultací zaměřujeme právě na optimalizaci klíčových slov v Skliku. Dali jsme hlavy dohromady a vybrali pár tipů, které nám přijdou nejdůležitější a setkáváme se s nimi pravidelně.
Podívali jsme se na naše inzerenty, kteří testují šablony u dynamického retargetingu. Jak si vedou a dává testování smysl?
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.