Přejít na obsah

#Tisková zpráva

(Stránka 55)



Češi si v souvislosti s Instagramem hledají nejvíce tuzemské celebrity, ukazují data Seznam.cz Vyhledávání

Aneta Kapuciánová 9. ledna 2019

Lidé si v uplynulém kalendářním roce na internetu hledali informace o dění na sociálních sítích, které se týkaly událostí a osobností české společenské či politické scény, s minimálním přesahem do zahraničí, ukazují data služby Seznam.cz Vyhledávání. Ve spojení s internetovým serverem YouTube si Češi zadávali obecné výrazy jako písničky či filmy, z pohádek nejčastěji ty s tematikou traktorů. Z řad …


Marketing v Seznam.cz nově vede Jiří Herian, business development má na starosti Daniel Mansour

Aneta Kapuciánová 7. ledna 2019

Internetová tuzemská jednička Seznam.cz má od ledna nového šéfa marketingu. Stává se jím Jiří Herian, který bude v nové pozici zodpovědný nejen za brandový marketing, ale i za produktovou a B2B komunikaci. Povede také týmy eventů, distribuce a sociálních sítí i kreativní a grafické oddělení. Do společnosti na začátku roku nastoupil i Daniel Mansour, a to na pozici …


Pivo v akci meziročně zdražuje o dvě koruny. Až 30 % lze ušetřit za prosecco

Kristýna Hořovská 20. prosince 2018

V segmentu alkoholu v letošním roce vzrostla především obliba rumů. Dá se tak závěrem roku očekávat, že jejich spotřeba bude stoupat a prémiové varianty se budou kupovat nejen k přímé konzumaci, ale i jako dárky. Dalším trendy pitím je pro letošek šumivé víno prosecco, jehož koupí v akci se dá ušetřit až 30 %. Klasikou zůstává pivo, za které …


Stream.cz příští rok uvede seriál Lajna s Jiřím Langmajerem v hlavní roli. Připravuje i druhou sérii

Hana Holubová 17. prosince 2018

Od 13. ledna se každou neděli mohou diváci Stream.cz a Televize Seznam těšit na příval jadrného humoru hokejového trenéra Luboše Hrouzka v podání Jiřího Langmajera. Osmidílný komediální seriál z pera scenáristy a dramaturga Petra Kolečka koupila internetová jednička od platformy Obbod. Aktuálně Seznam.cz dotočil pokračování seriálu Lajna 2, který divákům přinese také v roce 2019.


Nálepka „Nevhazovat letáky“ šetří životní prostředí. Akce si lidé zjistí online

Kristýna Hořovská 17. prosince 2018

Pokud je jedním z vašich novoročních předsevzetí snaha žít v příštím roce ekologičtěji, pak vás jistě zaujme, že nákupní rádce Kupi.cz startuje distribuci samolepky s heslem „Nevhazovat letáky“. Na odběrných místech bude zdarma. Výhodou samolepky zakazující vhazování papírových letáků do schránek je její kvalitní grafické zpracování a stálost barev i ve venkovním prostředí.


Seznam.cz rozšiřuje nabídku měření dopadu video reklamy, představuje Sbrandlift

Kristýna Hořovská 17. prosince 2018

Nástroj pro měření brandových video kampaní v Česku spouští i česká internetová jednička, společnost Seznam.cz. Klasický Brand lift zadavatelům přináší informace o dopadu video kampaní na povědomí o značce a o dopadu reklamy na preference nebo nákupní chování uživatelů. Sbrandlift navíc nabízí inzerentům možnost získat přehled o dopadu celé kampaně v síti Seznamu. Novinku oceňují zejména …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí