Přejít na obsah

#Tisková zpráva

(Stránka 55)



Seznam.cz oslaví Mezinárodní den psů

Kristýna Hořovská 23. srpna 2018

Mezinárodní den psů, který připadá již na tuto neděli 26. srpna 2018, je pro Seznam.cz, jehož maskotem je právě pes Krasty, významným dnem. Vůbec nejoblíbenějším mazlíčkem jsou v Čechách bezkonkurenčně právě tato zvířata. Podle výzkumu společnosti Seznam.cz je chová hned 40 % z nás. Nejčastěji máme doma křížence, mezi nejpopulárnější rasy pak patří teriéři, ovčáci, retrívři, labradoři …


Stream.cz na podzim nabídne divákům komediální seriál s Bolkem Polívkou v hlavní roli, pořad z kokpitu i reportérský cyklus z drogového podsvětí

Hana Holubová 6. srpna 2018

Stream.cz představuje podzimní schéma složené ze seriálů a pořadů přinášejících zábavu pro celou rodinu. Seriály Hasičárna Telecí v hlavní roli s Bolkem Polívkou a denní seriál pro ženy Kadeřnictví doplní velký reportérský cyklus Černota odhalující pražské drogové podsvětí či pořad pro milovníky kriminálek Expertiza. Další tvorbu tvoří naučné, zábavné, mysteriózní či cestovatelské pořady mapující Českou republiku jakožto zemi …


Na webu Garáž.cz zaparkuje denně více než 200 000 lidí

Hana Holubová 1. srpna 2018

Online automobilový magazín Garáž.cz hlásí po pár týdnech od spuštění na domovské stránce Seznam.cz návštěvnost přes 200 000 reálných uživatelů. S velkým předstihem tak splnil ambice vedení Seznamu, které překročení dvou stovek tisíc lidí odhadovalo přibližně do roka.


Seznam.cz představuje novou brandovou kampaň. Poukazuje na široké portfolio svých produktů a služeb

Seznam.cz přichází s novou image kampaní, jejímž cílem je podpořit povědomí o vybraných službách s akcentem na představení hlavních výhod jejich užívání. Kreativní koncept vychází z reálných situací, které lidé na internetu běžně zažívají, a ukazuje, jak může právě Seznam.cz s jejich řešením pomoct. Televizní kampaň doplní online, tedy další videa na sociálních sítích, rádiové spoty a …


Sklik nabízí možnost nákupu brandových formátů. Jako první bude dostupný Branding

Aneta Kapuciánová 23. července 2018

Česká internetová jednička pokračuje v avizované programatizaci dostupných reklamních formátů. Vysoce vizibilní formát Branding (označovaný také jako Skin), který je na službách Seznam.cz programaticky k dispozici od loňského listopadu prostřednictvím RTB nákupu, je nově dostupný pro všechny  inzerenty v Skliku.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí