Přejít na obsah

Trendy a výzkumy

(Stránka 10)



Do videa jde až třetina investic v displayové reklamě

24. července 2020

Videoreklama si na českém trhu vydobyla své místo a stala se nedílnou součástí většiny kampaní. Za poslední roky vznikla celá řada reklamních formátů, rozvinuly se různé způsoby nákupu i plnohodnotný způsob měření. Jde o formát, který dokáže nejen skvěle představit produkt, ale skrz příběhy vyvolat emoce. Čím dál víc se video prosazuje i jako výkonový …


Seznam výzkum: Reklamy, které lidi (ne)chtějí vidět

14. července 2020

V nedávných dnech jsme se obrátili na naše milé uživatele všech věkových kategorií a maličko je vyzpovídali na téma reklama na internetu. Zeptali jsme se, kdy je pro ně reklama užitečná, co jim vadí na reklamě v mobilu nebo co si myslí o firmě, která inzeruje online. Věříme, že vám náš průzkum může pomoci ve vytváření kampaní, …


Mobil je trend, který přišel, aby zůstal

Veronika Geltner 22. června 2020

Více než polovina všech návštěv na webech Seznamzpravy.cz, Novinky.cz a Garáž.cz přichází v současné době z mobilních zařízení. Proto také význam mobilní reklamy v posledním roce stále roste a tento trend rozhodně nehodlá opustit. Seznam.cz pro své klienty připravil k tomuto tématu přehlednou infografiku s exkluzivními informacemi.


Internetová reklama recesi ustojí

4. června 2020

Z marketingového pohledu začíná specifické léto, jehož ústředním motivem nebudou exotické dovolené. Vlivem koronavirové epidemie a jejích následků se letošnímu roku nevyhne propad investic do reklamy, digitální marketing by ale měl nadále růst.


Průzkum: Potraviny se budou na Vánoce nakupovat online hlavně v Praze. Zájem je o speciální a těžší suroviny

Kristýna Hořovská 19. listopadu 2019

Prostřednictvím internetu se budou letos na vánoční svátky nakupovat nejen dárky, ale i potraviny. Zatím se k tomu chystá zhruba desetina dotázaných. V Praze chce ale na Vánoce a Silvestra tímto způsobem nakupovat víc jak čtvrtina respondentů průzkumu* společnosti Seznam.cz. Zájem o online nákupy potravin v hlavním městě potvrzují i služby Košík.cz a Rohlík.cz.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí