Přejít na obsah

Trendy a výzkumy

(Stránka 5)



Doporučovací systémy podruhé: Dozvíte se, jak je postavena jejich architektura

Veronika Geltner 19. května 2022

V posledním článku o doporučovacích systémech jsme vyzdvihli schopnost doporučovacích systémů (DS) výrazně zvýšit úroveň nabízených služeb, díky které  v posledních letech pronikly do všech oblastí, kde jsou obsah nebo služby nabízeny koncovým uživatelům. Metody strojového učení, které se v DS využívají, jsou ze stejného důvodu předmětem pokročilého výzkumu v mnoha prestižních technologických společnostech. V …


Proč inzerovat na webech prémiových vydavatelů? Protože mají pozitivní vliv na vnímání vaší značky

Eva Libichová 9. září 2021

Čtenáři a návštěvníci webových stránek s vysokou kredibilitou mají větší tendenci si zapamatovat značky, které na nich inzerují. Zahraniční studie ukazují, že umístění reklamy na webu prémiového vydavatele přispívá až k trojnásobnému nárůstu metrik, jako je oblíbenost značky, zvažování koupě a ochotu doporučit značku známému. Prémioví vydavatelé dbají na vizibilitu reklam a zároveň stránky reklamou …


Programatik od A do Z: Důležitost brand safety a její řešení

Eva Libichová 27. května 2021

Jak důležité je téma brand safety pro zadavatele reklamy? A jaké mají možnosti, když chtějí v programatickém nákupu svou reklamu zveřejňovat jenom na bezpečných webech? V pokračování blogového seriálu s odborníky na programatickou reklamu se podíváme právě na téma bezpečí značky. Na dotazy tentokrát odpovídali Michael Štádler, Martin Slavík a Jan Brendl. Potřeba zadavatele reklamy …


Programatik od A do Z: Automatizace a budoucnost přímého nákupu

Eva Libichová 12. května 2021

Jaká je budoucnost programatické reklamy? Nahradí přímý nákup reklamy? A pokročí automatizace a umělá inteligence natolik, aby nahradila marketingové specialisty spravující reklamu? V sérií článků se na tyto a další témata ptáme odborníků z trhu Martina Slavíka, Františka Baumy a Ondřeje Kutiše. Na rozdíl od zahraničí je český programatický trh specifický svým vysokým podílem privátních …


Češi se na internetu v roce 2020 zajímali o trendy účesy, venkovní události nebo domácí výrobu roušek, ukazují data Seznam.cz Vyhledávání

Aneta Kapuciánová 20. ledna 2021

Každoročně zveřejňuje česká internetová jednička skokany internetu za uplynulý rok. Čerpá z dat své služby Vyhledávání a jedná se o nejrůznější témata z kategorií osobnosti, události a produkty, která se na internetu v meziročním srovnání vyhledávala výrazně více. Do žebříčků za rok 2020 se dle očekávání propsaly i výrazy týkající se pandemie koronaviru.


Rádio Expres FM a Classic Praha poslouchá týdně 187 tisíc lidí

Hana Holubová 12. ledna 2021

Rádio Expres FM alespoň jednou týdně poslouchá 102 tisíc lidí, stanici Classic Praha si pak alespoň jednou týdně pustí 85 tisíc posluchačů. V obou případech se jedná o obyvatele Prahy a Středočeského kraje ve věku 18 až 65 let. Vyplývá to z dat výzkumné agentury Ipsos, která pro Seznam.cz připravila průzkum poslechovosti obou rádiových stanic. …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí