20. 6. 2003

SEZNAM.CZ PŘIBLIŽUJE VÁŽNOU HUDBU MLADÝM LIDEM

Praha, 24. března 2003 – Portál Seznam.cz se stal mediálním partnerem letošního ročníku mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro.

Internet jako nové a perspektivní komunikační médium se i letos aktivně zapojí do propagace jedné z nejvýznamnějších kulturních událostí roku – Pražského jara. Dohoda o mediálním partnerství Pražského jara a společnosti Seznam.cz, a.s. byla uzavřena na základě úspěšné spolupráce v předchozích dvou ročnících festivalu.

Mezinárodní festival Pražské jaro každoročně přiláká stovky příznivců vážné hudby hlavně ze zahraničí. Proto již před dvěma lety při navrhování první internetové propagační kampaně festivalu se Seznam.cz zaměřil na oslovení domácího publika, zvláště pak mladší generace. O správnosti této strategie svědčí rostoucí počet českých návštěvníků festivalu, ale také 2 988 uživatelů internetu, kteří se loni dostali na stránky festivalu proklikem z reklamních bannerů na stránkách portálu Seznam.cz. Návštěvnost internetových stránek festivalu Pražské jaro www.festival.cz dosáhla v těchto měsících rekordního počtu 25 000 vstupů.

Ivo Lukačovič, předseda představenstva Seznam.cz, a.s., řekl: “Dynamičnost a flexibilita internetu nám umožnila zapojit do kampaně moderní nástroje a tím oslovit i mladší věkovou skupinu potenciálních návštěvníků. Při pohledu na statistiky z minulých let je vidět, že tato strategie funguje, a proto jsme ji využili i letos.”

Ing. Roman Bělor, ředitel festivalu Pražské jaro, dodal: “Se společností Seznam.cz spolupracujeme již třetím rokem a spolu s Českou televizí a Českým rozhlasem představuje trojici našich osvědčených mediálních partnerů. Věříme, že i letos se tímto spojením informace o festivalu dostanou k nebývalému počtu lidí a nadále poroste zájem mladých posluchačů o tak významnou kulturní akci.”