20. 6. 2003

SEZNAM.CZ SPOUŠTÍ VLASTNÍ OBCHODNÍ SÍŤ

Praha, 17. dubna 2003 – Společnost Seznam.cz, a.s. spustila činnost vlastní sítě marketingových poradců, kteří budou působit na celém území České republiky. Součástí podpory je i nové oddělení Telesales.

S jednoznačným cílem nabídnout lepší servis svým zákazníkům se společnost Seznam.cz, a.s. rozhodla vybudovat vlastní obchodní síť s celorepublikovým působením. V uplynulých týdnech proběhl nábor a zaškolení první skupiny marketingových poradců a manažerů, kteří budou koordinovat jejich práci. Obchodní síť v současné době čítá několik desítek marketingových poradců a do konce příštího roku by se jejich počet měl zvýšit přibližně na pět set.

Důležitým faktorem pro budování tak rozsáhlé obchodní sítě byla snaha o zefektivnění komunikace se zákazníky vytvořením pravidelného osobního kontaktu mezi zástupcem společnosti a individuálními klienty. Každý stávající i nový zákazník společnosti Seznam.cz, a.s. má nyní možnost obrátit se vždy na svého poradce, jenž bude schopen vytvořit mu optimální a přesně zacílenou marketingovou kampaň. Součástí nové obchodní služby je i vytvoření oddělení Telesales, které slouží jako podpora při operativním řešení okamžitých požadavků zákazníků.

Vybudováním a vedením nové obchodní služby byl pověřen František Rejzek, který před svým příchodem do společnosti Seznam.cz, a.s. působil jako externí personální a obchodní konzultant. F. Rejzek se oboru obchodních sítí věnuje již devět let a má za sebou dlouholeté zkušenosti s budováním sítí a řízením obchodních kanálů pro různé tuzemské i světové firmy. Ve volném čase se věnuje publikační a scénáristické činnosti, režii dabingu, poslechu hudby, ale také například jízdě na kolečkových bruslích.