28. 1. 2004

NOVÝ REKLAMNÍ FORMÁT PŘEDSTAVIL PŘÍJEMNÝ HOLUB

Praha, 28. ledna 2004 – Na hlavní stránce portálu Seznam.cz se objevil nový interaktivní reklamní formát, tzv. Bent. Jako první využívá tento originální formát společnost Contactel v inzertní kampani s “příjemným” holubem v hlavní roli.

Hlavní stránka portálu Seznam.cz doznala s příchodem roku výrazných změn. Přibyly nové funkce, načítání stránky se zrychlilo a bylo výrazně vylepšeno vyhledávání. Kromě nových funkcí došlo i k redukci grafických reklamních prostorů, které jsou nyní dva na celé stránce: interaktivní iLayer uprostřed stránky a Exclusive v pravém horním rohu.

Úplnou novinkou je interaktivní reklamní formát s názvem Bent umístěný v levém horním rohu v podobě “odlepeného rohu stránky”, který uživatel může myší stáhnout a tak zobrazit celý inzerát. První kampaní, která využívá tento netradiční formát, je reklamní kampaň společnosti Contactel.

“On-line komunikace je jedním z pilířů našeho komunikačního mixu. Stále hledáme nové a efektivní způsoby oslovení internetových uživatelů. Využívání nových formátů je nedílnou součástí naší strategie.  Internet jako jediné médium nám umožňuje získat okamžitou zpětnou vazbu od uživatelů a měřit úspěšnost jednotlivých formátů i kreativních řešení. Formát Bent portálu Seznam jsme zařadili do mediaplánu bez zaváhání a již první hodiny "na síti” ukazují, že to byl správný krok,“ říká Jan Novák, ředitel marketingu společnosti Contactel.

"Naší filozofií je přinášet nové mediální plochy a reklamní formáty na internet a další interaktivní média a proto jsme velmi rádi, že Contactel na naše doporučení nového formátu rychle a pozitivně zareagoval a svojí novou komunikační kampaní se výrazně odlišil od konkurence,” řekl Jan Čep, managing director MEDIA.COM interactive.

“Princip tohoto reklamního formátu není agresivní, tzn. nenutí uživatele, aby si inzerát otevřel, ani se nerozbalí automaticky po nejatí myši. Odlepený roh má pouze vzbudit jeho zvědavost a přimět ho, aby si sám inzerát prohlédl,” řekl Tomáš Kapalín, zástupce CEO pro obchod, Seznam.cz. “Tento formát je vhodný pro kampaně se silnou a originální kreativou, kterou Contactel bezesporu má.”

Reklamní formát Bent nabízí inzerentům velký prostor pro komunikaci kampaně, rozměr formátu po rozbalení je totiž 740 x 400 bodů. Aby byla zajištěna co největší uživatelská přívětivost a rychlost načítání hlavní stránky portálu, reklamní formáty Bent a iLayer se na stránce střídají a nikdy nejsou nasazeny najednou.

Inzerát Contactelu na novém formátu Bent bude možné vidět i po skončení kampaně na adrese: http://firma.seznam.cz/bent/