30. 3. 2004

Dobrá značka Seznamu

Právo 30.3. 2004 – Společnost Seznam.cz získala ocenění Dobrá značka 2004 v kategorii internetu a obhájila tak své prvenství z roku 2002.

 

Ocenění Dobrá značka navazuje na celoevropský průzkum, který pod názvem European Trusted Brands 2004 proběhla ve čtrnácti zemích. Hlavním cílem průzkumu je zjistit, jakým značkám spotřebního zboží čtenáři magazínu Reader’s Digest Výběr důvěřují. Ze třiceti kategorií daného projektu je deset lokálních, zbývající jsou shodné pro všechny zúčastněné země. Průzkum zahrnuje otázky týkající se důvěry ve značku, v instituce, v profese a ve vládní politiku. Společnost Seznam.cz provozuje nejoblíbenější portál českého internetu na www.seznam.cz s 2,6 miliónu unikátních uživatelů v lednu 2004.