19. 8. 2004

Seznam.cz startuje novou reklamní kampaň

Praha, 19. srpna 2004 – Český nejnavštěvovanější internetový portál vstupuje opět na obrazovky domácích televizí. Nová reklamní kampaň bude zaměřena na vyhledávání a bude k vidění několik měsíců.

V loňském roce v reklamním spotu propagovala miminka e-mail na celý život. Letos se Seznam.cz rozhodl v produktové kampani dát prostor službě vyhledávání. Záměr je jasný, naučit lidi prostřednictvím internetu nejenom komunikovat a rozesílat e-maily, ale především vyhledávat informace. Internet je v podstatě databází i encyklopedií bez hranic. Záleží jen na uživateli, jaké informace hledá a čemu dává přednost. Jedním z cílů kampaně je snaha podpořit počítačovou gramotnost běžných uživatelů. Spoty mají velké množství variant a budou s menšími přestávkami k vidění do konce roku. Pro Seznam.cz je vytvořila mediální agentura All in agency. Reklama poběží na obou soukromých celoplošných televizních stanicích, jak na Nově tak na Primě.

TV spoty: