22. 11. 2004

Chceme prosadit denní data!

Marketing & Media, 22. 11. 2004 – Vedle etablování nových produktů chce zástupce ředitele Seznam.cz Tomáš Kapalín přesvědčit mediální agentury o smysluplnosti využívání údajů o denní návštěvnosti internetu.

Na otázku odborného časopisu Marketing &  Media, zda budou mít pokračování snahy Seznamu o možnost srovnávat se s tiskovými médii, odpověděl Tomáš Kapalín, obchodní ředitel společnosti. “Není to vyhlašování války printu. Navíc je jasné, že nejvíce můžeme z reklamního koláče ukousnout televizím. Zahraniční prameny nám ale potvrzují, že internet je tisku blízko a jistá symbióza je možná. Domnívám se, že v oblastech jako rychlost a zajištění interakce dokážeme print více než úspěšně suplovat a v budoucnu jeho roli zčásti převzít. Rádi bychom "naučili” pracovat mediální plánovače s čísly o denní návštěvnosti. Chápeme, že u jiných mediatypů jsou měsíční data dostačující, protože sledovanost v průběhu měsíce je relativně stabilní. U internetu ale podle nás měsíční údaje zahrnují i nepravidelnou či vysloveně nahodilou návštěvnost.