8. 4. 2005

Seznam.cz byl již potřetí vyhodnocen jako nejdůvěryhodnější značka v České republice v kategorii “Internetová společnost”

Praha, 4. dubna 2005 – Společnost Seznam.cz, a.s., znovu obhájila své prvenství v průzkumu nejdůvěryhodnějších značek “Dobrá značka 2005”, který již pátým rokem realizuje společnost Reader’s Digest.

“Vážíme si důvěry, kterou nám čtenáři Reader’s Digest Výběr tímto oceněním projevili,” řekl Ivo Lukačovič, předseda představenstva a zakladatel portálu Seznam.cz., “a nadále se budeme snažit přinášet nové a kvalitní služby tak, aby byl Seznam.cz i v dalších letech vnímán jako ta nejlepší "Dobrá značka”.

Společnost Reader’s Digest provedla v závěru roku 2004 již popáté průzkum důvěryhodnosti spotřebitelských značek,  jeho hlavním cílem bylo zjistit, kterým značkám v jednotlivých kategoriích Evropané nejvíce důvěřují. Respondenti značky hodnotili z hlediska kvality, ceny, důvěryhodnosti, designu a péče o potřeby zákazníků.

Tento projekt patří svým rozsahem i metodikou zpracování mezi nejvýznamnější svého druhu v Evropě a zúčastnilo se jej 24 832 oslovených.