Poslední reklamní spot Seznamu získal Duhovou kuličku

28. června 2006

Vzpomínáte na skupinku chytrých dětí, které pilotovi vysvětlují princip řízení letadla? Reklamní spot Seznamu s názvem “Exkurse” získal v rámci mezinárodní soutěže o reklamě druhé místo v kategorii spotu s dětským hercem v hlavní roli.

Soutěž o Duhovou kuličku je v České republice jedinou akcí, která hodnotí reklamy zacílené na dětské publikum anebo využívající dětské herce. Pod záštitou Evropské asociace komunikačních agentur  a jejího zastoupení v ČR je trvalou součástí Mezinárodního festivalu filmů pro děti a mládež ve Zlíně.


Internetový portál Seznam.cz využil při svých reklamních kampaních dětské herce už několikrát. Po televizním spotu s miminky se zaměřil na starší věkovou kategorii dětí a v červenci 2005 natočil ve spolupráci s agenturou Mark/BBDO reklamní minipříběh v kokpitu letadla. Dětští herci v něm odpovídají na otázky pilota o řízení stroje a jejich překvapivě chytré odpovědi na závěr podtrhuje varování: „Při používání www.seznam.cz budete chytřejší!“

    
Právě tento reklamní spot získal v letošní přehlídce Duhová kulička druhé místo a potvrdil tak trend, který marketing Seznamu respektuje v posledních dvou letech: děti jsou v dobře koncipované reklamě nejen vhodným respondentem, ale také milým spolutvůrcem reklamního sdělení.

Sdílet na sítích