Nový televizní spot Seznamu o hledání na www.mapy.cz

21. srpna 2006

Praha, 21.8.06 – Po velmi úspěšném reklamním spotu Seznamu, ve kterém děti objasňují pilotovi technické informace o letadle, je tu další reklamní počin. S agenturou Fabrika vytvořil Seznam nový spot o vyhledávání v mapách na adrese www.mapy.cz.

„Mapy pro ženský i chlapy“ je ústředním claimem reklamního spotu, který poprvé poběží ve vysílání televizních stanic ČT1 a Prima v pondělí 21. srpna 2006. Na jeho vytvoření pracoval Seznam spolu s Fabrikou od února letošního roku.


Hlavním sdělením pro diváky – zároveň i uživatele internetu – je zásada: kdo je registrovaný na www.mapy.cz, toho si klient najde. S pomocí mnoha nových funkcí na mapách lze jednoduše najít nejen místo i adresu, ale i vizitku firmy s dalšími kontaktními údaji. Zobrazením na ortofoto mapě se pak hledání  stává vlastně virtuální návštěvou nalezeného místa.


Jako příklad jednoduchého hledání je ve třiceti vteřinovém spotu ukázáno „ubytování na Šumavě“. S pomocí všech funkcí na mapách se uživatel dostane až na konkrétní vizitku šumavského penzionu zobrazující i telefonní číslo majitele. Ten už chystá pokoje slovy „Mámo povlíkej postele, přijedou hosti“.


Nová reklamní kampaň Seznamu na službu Mapy začíná od třetího srpnového týdne televizním spotem na televizních stanicích Prima a ČT 1 a potrvá do konce října. Celkově půjde o sérii kratších, pouze 20 vteřinových spotů s dalšími motivy. Na mapách se budou postupně hledat okna (resp. firmy nabízející tento produkt), stejně kuchyně a nakonec autopůjčovny.


Během září budou televizní kampaň doprovázet  inzeráty v marketingových a společenských  týdenících a dále bannerová kampaň přímo na www.seznam.cz.

Sdílet na sítích