Služba Sklik roste a mění produktovou nabídku Seznamu

18. července 2007

Reklamní formát PPC (Pay per Click) na službě Sklik získal během několika málo měsíců velice příznivý ohlas u klientů Seznamu. Od 1. ledna 2008 se proto produktová nabídka Seznamu více otevře ve prospěch této služby.

Službu Sklik začal Seznam nabízet od léta 2006.  Formát založený na platbě za proklik  si inzerenti velice rychle oblíbili především proto, že tu platí jen za ty zákazníky, které jim služba na firemní webové stránky skutečně přivede. 

 

 

Součástí nabídky Skliku je kromě samotné inzerce také  správa reklamních kampaní, tedy nalezení vhodné skladby klíčových slov a nastavení kampaně tak, aby reklamní zásah byl maximálně cílený a rychlý. Pro klienty Seznamu znamená správa reklamních kampaní, přímo od provozovatele, velmi příznivou cenu a odborně nastavené kampaně s texty inzerátů které cíleně oslovují hledající uživatele.

 

Sklik se  během několika málo měsíců stal nejpoužívanějším PPC formátem na českém trhu. V současné době už obsahuje přes 100 tisíc aktivních inzerátů. Jeho obrat stoupá prakticky každý týden.

 

 

Od 1. ledna příštího roku dává Seznam této službě větší prostor ve vyhledávání – Sklik se ocitne na pozici současného Sponzorovaného odkazu.  O této změně informuje Seznam v těchto dnech všechny své klienty a nabízí jim nové možnosti inzerce. Dlouhodobé objednávky budou marketingoví poradci řešit individuálně ve prospěch klientů Seznamu.

 

 

Sdílet na sítích