Stream vstoupil na homepage Seznamu

15. února 2008

Tři měsíce uplynuly od uvedení videí na Seznamu a videoserver Stream dostává na nejnavštěvovanější stránce českého internetu svůj vlastní vstup. Přímo na homepage Seznamu je nové okno s názvem Stream – zábavná videa.

Stream byl uveden na Seznam v listopadu loňského roku nejdříve prostřednictvím záložky Video v hlavní nabídce homepage. Nyní je spolu s výběrem pořadů jeho vlastní okno přímo na homepage, takže uživatel může otevřít svou oblíbenou live show Peklo, seriál Gynekologie nebo pořad Kalendář Míši a Ríši na každý den ve stejné chvíli, kdy čte například zpravodajství na Novinkách nebo hledá na Firmy.cz. Také si Stream může trvale nastavit na vlastní personalizované stránce Seznamu.

Počítáme se Streamem jako se stálou součástí homepage“, říká produktový ředitel Seznamu Josef Šíma. „Do budoucna  však budeme ještě experimentovat s jeho podobou, abychom našli co nejefektivnější způsob prezentování video obsahu na Seznamu.“

Návštěvnost současně s obsahem


O prvních měsíčních statistkách návštěvnosti Streamu už Seznam informoval. Videa potvrdila uživatelský úspěch, když koncem roku 2007 překonala hranici 1 milionu uživatelů za měsíc (přesněji 1,2 milionu reálných uživatelů v prosinci 2007). Tehdy byl obsah Streamu obohacen o unikátní live show Peklo s Danielem Landou. Od 1. února se připojil nový pořad, a to s denní periodicitou – Kalendář Míši a Ríši, navíc odkazovaný přímo z homepage Seznamu. Návštěvnost Streamu se od té chvíle skokově zvyšuje na 120 tisíc uživatelů denně.

„Víme, že s těmito diváckými proměnami Streamu musí jít ruku v ruce i jeho obsah. Jsme připraveni programově obsloužit jak naše uživatele, tak zadavatele internetové video reklamy,“ říká Miloš Petana, generální ředitel Global Inspiration, s.r.o. V předchozích týdnech přitom potvrdil jeden z hlavních cílů Streamu pro rok 2008: dostat se v počtu shlédnutých videí až na trojnásobek současných čísel.

Cesta k delším formátům


Pro nejbližší období se Stream na Seznamu zcela otvírá proudu uživatelské návštěvnosti. Jeho sledovanost se podle prvních náznaků nejvíce odehrává ve stejném čase, jako program na televizních stanicích – po 20. hodině. Také proto směřuje chystané programové překvapení v tomto roce k delším formátům.

.
„Přesto nejde o návrat ke klasické televizi,“ tvrdí Miloš Petana. Na internetu je podle něj mnohem více příležitostí oslovit nejen cílové divácké skupiny, ale i zadavatele video reklamy, kteří na klasické televizní kampaně dosud nedosáhli.

Sdílet na sítích