8. 9. 2008

Zaostřili jsme na firemní Detail

Za poslední týdny se nám nahromadilo na Firmy.cz několik novinek. Tyto úpravy na první pohled vypadají jako drobné, ale pro nás byly velmi důležité.

Jednak jsme je dělali na základě rozsáhlého uživatelského testování a také jsme je prováděli tak, abychom na ně mohli v nejbližší době navázat s mnohem většími změnami.

Koncem června se spustilo nové vyhledávání na Firmy.cz. Hráli jsme si především s fulltextovou relevancí, která stojí trochu na jiném principu než klasické hledání, protože musí zohlednit název firmy, její popis, v jaké je kategorii a zda uživatel náhodou nehledá i region.  Zlepšili jsme hledání sousloví, přidali jsme také speciální zkratky, proto se vám nyní bude lépe hledat slova jako:

V průběhu prázdnin jsme jemně upravili design, kde jsme vyšli z jarních uživatelských testů a zaměřili se především na jednoduchost, přehlednost a účelnost. Největší změny se odehrály v detailu zápisu/firmy, kde se nám vrší nové a nové údaje, které chceme k firmě přidat a předešlé rozvržení už to neumožnilo. Současné poskládání vychází též z uživatelských testů (to, co uživatele nejvíc zajímá, je nahoře) a také z našich přání mít design připravený na další rozšíření obsahu. Nebude toho málo, během podzimu čeká Firmy masivní příprava na specializované údaje z určitých oblastí.

První vlaštovkou těchto změn je napojení detailu na vybrané oborové služby Seznamu jako je Sauto.cz, Sreality.cz nebo Zbozi.cz. Firmy s nabídkou na těchto službách zobrazí v detailu svoje aktuální služby či zboží – viz:

Další služby Seznamu budou následovat.


Tomáš