Sklik výzva: Nejlepší Black Friday strategie má vítěze
Závěr roku patřil tradičně Black Friday a agentury stály před poslední letošní Sklik výzvou, ukázat tu nejlepší strategii v hlavní nákupní sezóně. Jak si s ní poradili a kdo se stal vítězem?
Dnes vás na Seznamu místo našeho maskota Krastyho vítá černý kocourek Tibor.
Je totiž pátek třináctého, a když jsme ráno tipovali, co se dneska stane, řekli jsme si, že se té případné smůle postavíme čelem.
Mezi řečí padla spousta nápadů, že bychom třeba Seznam nějak vtipně „rozbili“ apod., ale nápad s černou kočkou byl nejzajímavější. A fakt, že šéf produkťáků ráno nenastartoval 2 auta, nás přesvědčil, že pátku třináctého dneska musíme vzdát hold. Pár minut práce grafků a Tibor byl na světě.

Máte taky den blbec? Tak vám snad dnes Tibor zvedne náladu jako nám.

Roman