18. 11. 2009

Seznam.cz v roce 2010: Změna ceníku i větší výkon display reklamy

Pro první měsíce příštího roku nabídne Seznam.cz nižší ceny za display reklamu. Zrušení provizí mediálním agenturám Seznam zatím neplánuje.

Podle nového ceníku Seznamu zveřejněného v pondělí 16. listopadu, je cena display reklamy v prvním pololetí 2010 o 5% výhodnější, než cena ve stejném období roku 2009. Snížení ceny vychází z meziročního srovnání. V průběhu celého roku se dál bude řídit sezónními koeficienty.

„Chceme našim klientům poskytnout v těžkém období větší výkon internetové display reklamy“, komentuje změnu cen Kamil Veselý, manažer oddělení pro VIP klienty Seznamu. Změnu ceníku avizoval v předchozích dnech také ředitel Seznamu Pavel Zima.

Ceny dalších formátů internetové reklamy na Seznamu se pro příští rok nemění. Stejné zůstávají například u firemních zápisů v katalogu Firmy.cz, kde je poměr ceny a výkonu pro klienty nejvýhodnější na trhu. Také provize mediálním agenturám ve výši 15 procent zatím pro Seznam.cz zůstávají. „I tady chceme vstřícnou cenovou politikou udržet stabilitu trhu. Věříme, že příští rok už bude pro trh závěrem krizového období“, dodává Kamil Veselý.

Seznam.cz se bude aktivně účastnit diskusí o odměňování mediálních agentur a řešit otázku, zda je v zájmu médií platit zadavateli za to, že nakupuje u zprostředkovatele.