Seznam.cz představuje exkluzivní reklamní formát Seznam na den
Seznam na den je nový exkluzivní reklamní formát, díky kterému může klient dosáhnout v rámci čistého reache až 4,1 milionu RU zásahu, což je přibližně 48 % české internetové populace.
O víkendu 30. a 31. ledna spustíme novou verzi Skliku, v tomto článku chceme informovat inzerenty Skliku o tom, jak bude probíhat migrace na nový systém.
Není žádným tajemstvím, že v Seznamu pracujeme už téměř rok na nové verzi reklamního systému Sklik, a pokud to tajemstvím pro někoho bylo, tak touto větou jsme to napravili.
Než postupně představíme novinky, které mohou inzerenti v nové verzi Skliku čekat, tak vás chceme seznámit s tím, jak bude spouštění nové verze Skliku probíhat.
Na adrese beta.sklik.cz (ignorujte prosím případné varování spojené s SSL certifikátem) se inzerenti mohou přihlásit běžnými přihlašovacímu údaji do svého účtu v Skliku a prohlédnout si kopii svých reklamních kampaní v novém rozhraní. Kampaně mohou upravovat, mazat, měnit, nebo tvořit nové, prostě si lze celé rozhraní vyzkoušet podle libosti. Provedené změny nemají na nic vliv.
S reklamními kampaněmi v tomto testovacím rozhraní stále pracujeme a testujeme je. Během zkušebních konverzí dat mohou například zcela chybět všechny kampaně, v sestavách inzeráty a podobně. Statistiky neobsahují kompletní údaje za leden 2010.
Jak vypadají inzeráty ve vyhledávání z testovacích dat nového systému, se můžete podívat na searchtest.seznam.cz. Klikat na inzeráty lze podle libosti, v tomto testu za prokliky nikdo neplatí.
Beta verze nového partnerského rozhraní je na adrese beta.partner.sklik.cz. Tomuto rozhraní budeme věnovat další pozornost až během února.
Ve chvíli kdy tento článek vydáváme, probíhají intenzivní práce na evidovaných chybách, nové nápovědě, nedodělcích a připomínkách, které nám zaslali první testeři nového systému. Je možné, že evidujeme i chybu nebo připomínku, kterou nám chcete napsat, přesto to prosím udělejte a napište nám na email sklik@firma.seznam.cz.
Za celý tým Skliku, Jirka Chomát.