Změna na pozici marketingového ředitele Seznam.cz

7. ledna 2010

Česká portálová jednička vstupuje do nového roku s čerstvou posilou v oblasti marketingu. Na pozici marketingového ředitele působí od 1. ledna 2010 pan Michal Vodák.

Michal Vodák (34) přichází do Seznamu ze společnosti Mars, kde v letech 2007 – 2009 zastával pozici Senior Brand Manažera. Tady odpovídal za cenovou i komunikační strategii produktového portfolia a za řízení životního cyklu produktů. V letech předchozích působil také ve společnostech T-Mobile nebo Pojišťovna České spořitelny.

Ekonomiku, podnikové řízení a marketing studoval Michal Vodák na Provozně-ekonomické fakultě na brněnské Mendelově Univerzitě, studium zakončil v roce 2002 doktorátem. Krátce studoval také v zahraničí a to na Aston Univerzity v anglickém Birminghamu.

Své nejbližší cíle v Seznamu vidí v dalším budování značky Seznam.cz, upevnění pozice Seznamu v jeho klíčových aktivitách a dalším posilování pozice internetu jako média s největším růstovým potenciálem.

Marketing Seznamu vedla poslední dva roky na stejné pozici Michaela Hrubá. Na konci listopadu 2009 své působení ve společnosti Seznam.cz ukončila.

Sdílet na sítích