Zkuste si práci reklamního textaře v nové kampani na Sreality.cz

11. května 2010

Jména na zvoncích hrají hlavní roli kampaně, která se nese v duchu tématu: Sreality.cz vám pomůžou najít lepší sousedy. Do nové kreativní kampaně se ale teď může zapojit každý. Vyzkoušejte si i Vy práci reklamního textaře.

Od 1. května běží na podporu nové verze služby Sreality.cz  reklamní kampaň v televizi (formou sponzoringu), v rádiích a v tisku. Kreativní ztvárnění kampaně vychází z nadsázky, že jména na zvoncích domů vypovídají o tom, jací jsou lidé, kteří v domech žijí. Ukázku realizovaných tiskových inzerátů naleznete pod článkem. Vzhledem k tomu, že čeština je krásný a bohatý jazyk, umožňuje téměř nekonečné množství kombinací jmen lidí, vedle kterých by nikdo nechtěl bydlet.

Nyní máte i Vy šanci vyzkoušet si práci reklamního textaře a napsat nám do diskuze pod článek návrh, jaká jména byste na zvonky dali právě Vy.

Nejvtipnější návrh, který vybere odborná porota, zveřejníme formou celostránkového inzerátu v odborném časopise Marketing &Media.

Každý může uvést pouze jeden návrh, nejpozději do úterý 18. května. Ale abychom Vás potom mohli kontaktovat, nezapomeňte na sebe uvést email.


Daniel

Sdílet na sítích