6. 4. 2011

Novinky.cz na poutačích i ve vašem městě

Věříme, že jste je už někde potkali. O čem je řeč? O citylightech v Praze, Brně, Ostravě, Plzni a dalších městech ČR. Začala totiž outdoorová část marketingové podpory pro Novinky.cz.

Od dubna prostřednictvím reklamních ploch na frekventovaných místech (metro, zastávky, pěší zóny atd.), chceme ukázat přednosti  internetového zpravodajství, které reprezentují právě Novinky.cz. Neustálé změny a nové informace, překotný vývoj událostí….Dříve, než si o tom stihnete přečíst, může už být klidně všechno jinak. Předností aktualizovaného internetového zpravodajství je hlavně rychlé a dostupné zaznamenání toho, co se právě děje. To je hlavní motiv outdoorové kampaně.

Novinky.cz - plakát Vizuál navíc

Ve hře bylo několik verzí, nakonec jsme vybraly právě tyto čtyři náměty:  těhotné bříško nastávající maminky,   letadlo stoupající při startu vzhůru, kapela a vojáci při nástupu. Čtyři motivy, díky kterým říkáme, že „než se daná věc stane, může být všechno jinak“. Na Novinkách už si to můžete přečíst. Líbil se nám ještě jeden vizuál (nevinné dítko se zápalkami), ale ten by se nemusel líbit těm, kteří by na nás chtěli poslat stížnost na Radu pro reklamu.

Novinky.cz - plakát Matka

Od příštího týdne poběží reklama na Novinky.cz také v celostátních televizích. O tom krátce zase příště.

Simona Matoušková
Simona