V Mapách nově najdete v detailu míst štítky, které vám prozradí, zda jde na daném místě platit kartou nebo jestli tam najdete dětský koutek či zahrádku.
Novinky.cz v kampani na bigboardech po ČR
Marketingová komunikace zpravodajského serveru Novinky.cz pokračuje v letních měsících na bigboardech rozmístěných ve velkých městech a jejich okolí.
I kampaň na bigboardech zachovává hlavní myšlenku již představeného konceptu „než dojedete domů, může být všechno jinak“. Navazuje tak na již v dubnu použitý motiv, který jste mohli vidět na přebalu deníku Metro, nebo na citylights. Koncept odkazuje k rychlosti, s jakou se svět mění, přičemž internetové zpravodajství – a obzvláště nejčtenější Novinky.cz – tyto události pružně zaznamenává.
Bigboardy jsou ideálním médiem pro kampaň právě v letních měsících, kdy se lidé vydávají na cesty a je dlouho světlo. I proto jsme pro toto období zvolili komunikaci pomocí Bigboardům například na výpadovkách měst.
Simona