1. 6. 2011

Sdovolená.cz vstupuje do ostrého provozu s marketingovou kampaní v zádech

Srovnávač zájezdů Sdovolená.cz přechází od začátku června ze zkušebního provozu na ostrou verzi. S tím souvisí i zpoplatnění služby pro inzerenty, kteří jí dosud mohli využívat zcela zdarma. Sdovolená.cz má i svoji marketingovou podporu.

Pro službu Sdovolená.cz skončilo zkušební období, ve kterém ladila i ve spolupráci s  cestovními kancelářemi svojí finální podobu. Právě tato zpětná vazba byla pro Sdovolenou zásadní. Díky aktivitě a pomoci cestovních kanceláří jsme mohli upravit mimo jiné řazení inzerátů i konečnou podobu nového obchodního modelu. Sdovolená.cz prokázala již od prvních měsíců dobrou výkonnost z pohledu návštěvnosti, kdy se mohla srovnávat i s dlouhodobým leaderem trhu, cestovní agenturou Invia.cz.

Během června službu podpoří marketingová kampaň, kterou připravila agentura McCann Erickson. Kampaň je založená na tom, že každý z nás někdy zažil dovolenou, která nebyla úplně podle jeho představ. Sdovolená.cz díky obrovskému výběru zájezdů, které si mohou uživatelé pohodlně porovnat, dává možnost vybrat tu pravou dovolenou a riziko zklamání tak minimalizovat.

Kampaň bude probíhat formou tiskové inzerce v magazínech, v televizi formou sponzoringu, nebo spoty v rádiích. Sdovolená.cz bude vidět i v pražském metru, na velkoplošných obrazovkách nákupních center a na reklamních lavičkách.


Dan