31. 10. 2011

Super.cz startuje kampaň na lavičkách

Během celého listopadu bude společenský server Super.cz komunikovat svoji značku na více jak 800 lavičkách po celé České republice.

Stejně jako dosavadní kampaň, která probíhala v klubech, bude i tato vycházet z motivu zipu a claimu „A máte se o čem bavit“.

Lavičky bylo jako médium zvoleno, protože doplňují out-of home komunikaci, která probíhá již od jara letošního roku (v podobě flash bannerů na LCD, posterů a postcards v klubech po ČR). Jedná se o další kanál, kterým chceme upozornit na službu Super.cz. Naším cílem bylo silněji oslovit čtenáře v regionech a využití laviček se nám osvědčilo i při jiných kampaních.

Kampaň potrvá od 1. do 31. listopadu a pro společnost Seznam.cz ji připravila agentura McCann Erickson. Odehraje se na lavičkách provozovaných společností AD-Net.

Simona Matoušková
Simona