Česká republika se v listopadu ponořila do smogové mlhy, i proto se zřejmě slovní spojení „smogová situace“ vyhouplo v praktických dotazech na první místo.
V kulturních akcích se lidé v listopadu nejvíce zajímali o pěveckou soutěž Český slavík 2011, nebo o historický úspěch našich tenisek při výhře ve Fed Cupu.
Listopadové Skokany českého internetu ovládla u dotazů týkajících se firem a událostí brněnská Zoo. Zde se medvědici Coře narodila dvě mláďata. Kategorii komerčních produktů překvapivě neobsadily hračky či jiné vánoční dárky. Na první místo se dostalo sérum Bust Fix pro zpevnění a zvětšení prsou, nebo spona Creaclip na samostříhání.
Jinak tomu však bylo v jednotlivých krajích. Zde již Skokani českého internetu připomínají blížící se Vánoce. Zimní výzdoba, vanilková vůně, či cukroví se pravidelně objevovaly na předních příčkách. Kromě zboží patřily mezi slova s nejvyšším nárůstem hledanosti i tradiční zimní akce – jednalo se tedy o slavnostní rozsvícení stromku, nebo dotazy týkající se Čerta, Mikuláše a Anděla. Zde naleznete další podrobnosti o nejvyhledávanějších tématech v krajích České republiky.
Pozn: Nejedná se o seznam nejhledanějších dotazů za uplynulý měsíc, ale o dotazy, které byly v daný měsíc pro lidi nejzajímavější. V reportu jsou zachyceny dotazy, které byly v daném měsíci hledány mnohonásobně více, než tomu bylo v předchozím období. Takovým dotazům říkáme skokani. Může se tedy jednat i o dotazy, které odráží pouze krátkodobý, avšak silný zájem. Pořadí v kategorii odráží míru zájmu uživatelů o daný dotaz.
&
Roman & Jakub