Seznam.cz se hlásí ke svému původu a podporuje mladou tvořivost

14. března 2012

Sázka na české kořeny se v tuzemském byznysu vyplácí. Seznam.cz si to uvědomuje, a proto se pod křídly sdružení České značky zapojuje do projektu České a kvalitní. Zároveň se i letos rozhodl stát se partnerem české části soutěže Young Lions.

Nový projekt České a kvalitní, za jehož vznikem stojí sdružení České značky a společnost Czech Marketing Group, chce podporovat malé a střední české firmy. Formou pravidelných marketingových sympozií, kde budou vystupovat přední úspěšní manažeři, by měl projekt poskytnout českým firmám možnost zvýšit svou konkurenceschopnost a obchodní úspěch.

Seznam.cz se bude jako jednička mezi českými internetovými firmami na projektu také podílet. „Seznam.cz je česká firma orientovaná na český trh. Jsme hrdi na to, že jsme českou značkou, která globální konkurenci u nás ještě nepřenechala první místo. Rozhodli jsme se aktivně zapojit do spolupráce se sdružením České značky, ve kterém vidíme uskupení firem podobného významu a založení. Víme, jak je pro české subjekty náročné prosadit se na globalizovaném trhu, proto se o svoje zkušenosti rádi podělíme s dalšími českými firmami v rámci projektu České a kvalitní,“ uvedl ke spolupráci Michal Vodák, marketingový ředitel Seznam.cz. Ten bude také přednášet v rámci první velké konference projektu nazvané Marketing od A do Z. Konference se uskuteční již tento čtvrtek.

Nepodporujeme ale pouze české firmy a jejich podnikání. Naši podporu získají i mladí čeští kreativci. I letos jsme partnerem soutěže Young Lions. Seznam.cz bude i letos partnerem kategorie Cyber, kde mají kreativci vytvořit během 24 hodin webový banner podle speciálního zadání.

Loni soutěžící vytvářeli návrhy na displayovou reklamu pro projekt Seznam se bezpečně, v jehož rámci Seznam.cz provádí osvětu mezi školáky o bezpečném chování nejen na internetových seznamkách. Jaké zadání dostanou soutěžící letos, zůstane tajemstvím až do 18. 4. 2012, kdy proběhne brief kategorie Cyber.

Soutěž vznikla v roce 1995 v Cannes. V rámci národního kola se mohou zapojit již třetím rokem i čeští talentovaní kreativci do 28 let. Soutěžit mohou ve třech kategoriích – Cyber, Media a Print. Dvoučlenné týmy mají za úkol během 24 hodin zpracovat zadání a představit své finální výstupy.  Vítězové kategorií postoupí na mezinárodní finále v Cannes.

Irena Zatloukalová
Irena

Sdílet na sítích