11. 6. 2012

Mixér.cz rozjíždí svoji první TV kampaň

Hudební televize české internetové jedničky, Mixér.cz, si na červen přichystala svoji první marketingovou kampaň. Ta vsází na klasickou televizní reklamu spojenou s videoreklamou na serveru Stream.cz.

Myšlenkou celé kampaně, která začne 11. 6., je výzva „Neztrácejte život hledáním“ upozorňující na to, že uživatelé na stránkách Seznam.cz najdou užitečné informace a zábavu rychle a jednoduše. Ve spotu je tato myšlenka znázorněna mladým párem, kde se chlapec místo dlouho očekávané milostné scény pustí do hledání té správné písničky, která by navodila ideální atmosféru (náladu). Když už ji v hromadě mp3 ve svém počítači konečně najde, zjistí, že dívka je už dávno pryč. Tato reklama upozorňuje na dvě nejdůležitější funkce hudební televize Mixér.cz. Jsou jimi nepřetržitý proud hudby a možnost zvolení kanálu s hudbou podle aktuální nálady – například kanál „Pohoda a relax“.

Televizní část kampaně poběží na stanicích TV Nova, Prima family, Prima Cool, Prima love a TV Barrandov. Klasický spot od 18. 6. ještě doplní tzv. „zdravice“, o které se postará rapová skupina PSH a herečka/moderátorka Jitka Čvančarová. V média mixu nebude chybět ani Internet. Seznam.cz využije své servery pro klasickou bannerovou reklamu, ale i Stream.cz pro videoreklamu.

Kampaň bude trvat 3 týdny a pro Seznam.cz ji připravila agentura Saatchi & Saatchi.

Televizní spot si můžete prohlédnout zde.
Prodlouženou verzi určenou pro internetovou videoreklamu naleznete zde.


Radim Pařízek