V Mapách nově najdete v detailu míst štítky, které vám prozradí, zda jde na daném místě platit kartou nebo jestli tam najdete dětský koutek či zahrádku.
Mixér.cz rozjíždí svoji první TV kampaň
Hudební televize české internetové jedničky, Mixér.cz, si na červen přichystala svoji první marketingovou kampaň. Ta vsází na klasickou televizní reklamu spojenou s videoreklamou na serveru Stream.cz.
Myšlenkou celé kampaně, která začne 11. 6., je výzva „Neztrácejte život hledáním“ upozorňující na to, že uživatelé na stránkách Seznam.cz najdou užitečné informace a zábavu rychle a jednoduše. Ve spotu je tato myšlenka znázorněna mladým párem, kde se chlapec místo dlouho očekávané milostné scény pustí do hledání té správné písničky, která by navodila ideální atmosféru (náladu). Když už ji v hromadě mp3 ve svém počítači konečně najde, zjistí, že dívka je už dávno pryč. Tato reklama upozorňuje na dvě nejdůležitější funkce hudební televize Mixér.cz. Jsou jimi nepřetržitý proud hudby a možnost zvolení kanálu s hudbou podle aktuální nálady – například kanál „Pohoda a relax“.
Televizní část kampaně poběží na stanicích TV Nova, Prima family, Prima Cool, Prima love a TV Barrandov. Klasický spot od 18. 6. ještě doplní tzv. „zdravice“, o které se postará rapová skupina PSH a herečka/moderátorka Jitka Čvančarová. V média mixu nebude chybět ani Internet. Seznam.cz využije své servery pro klasickou bannerovou reklamu, ale i Stream.cz pro videoreklamu.
Kampaň bude trvat 3 týdny a pro Seznam.cz ji připravila agentura Saatchi & Saatchi.
Televizní spot si můžete prohlédnout zde.
Prodlouženou verzi určenou pro internetovou videoreklamu naleznete zde.
Radim Pařízek