Mapy.cz připravily prázdninovou kampaň

25. července 2012

V polovině července představil server Mapy.cz doposud nejpodrobnější turistické mapy v ČR. Tuto novou funkci se rozhodl marketingově podpořit televizním spotem doplněným o tištěnou a venkovní reklamu.

Hlavní myšlenkou kampaně je upozornit veřejnost na novou funkci serveru Mapy.cz, a to turistický plánovač tras. Díky němu si mohou všichni „výletníci“ naplánovat trasu s přesností na metry a minuty. Cestovatelé se tak už nemohou dostat do situace, že špatně odhadnou vzdálenost převýšení nebo náročnost trasy. V televizním spotu je tato skutečnost znázorněna rodinou, která se v nepříjemném počasí špatně zorientuje a místo na naplánované lokalitě se ráno probudí v letním výběhu medvědů hradu Točník. Video si už nyní můžete přehrát na našem Stream.cz kanále.

Kampaň bude probíhat od 25. 7. na televizních stanicích společnosti Nova Group, FTV Prima, AT Media a na stanici Barrandov. Zároveň se objeví v tištěných médiích, kinech sítě Cinestar a na 500 lavičkách po celé ČR až do konce srpna. Pro Seznam.cz ji připravila agentura Saatchi&Saatchi.

Kromě podrobného plánovače naleznou uživatelé na Mapy.cz doposavad nejpodrobnější internetovou turistickou mapu v České republice. Více o tomto projektu se dozvíte na našem PR Blogu.

Radim Pařízek
Radim

Sdílet na sítích