Muž potápějící se v pokojovém akváriu propaguje server Sdovolená.cz

1. srpna 2012

Srovnávač zájezdů Sdovolená.cz české internetové jedničky Seznam.cz , který loni vstoupil na trh, přichází s novou reklamní kampaní. Od 1. 8. do 19. 8. bude v televizním spotu upozorňovat na to, že je nejvyšší čas na letní odpočinek.

Srpen jako poslední měsíc letních prázdnin je ideálním obdobím pro využití výhodných nabídek zájezdů. Nová kampaň se sloganem „Sdovolená.cz – nejvyšší čas vyrazit na dovolenou“ na to upozorňuje a zároveň tak cílí na lidi, kteří do poslední chvíle čekají na nákup last-minute zájezdů. Dalším cílem kampaně je i zvýšení návštěvnosti a povědomí o značce Sdovolená.cz.

V televizním spotu nastiňujeme situaci, ve které se zaměstnanec v pracovní době potápí s brýlemi a šnorchlem v akváriu a sleduje proplouvající rybky. Toto podivné chování se ale nesetkává s pochopením u jeho kolegů. Celá situace v nadsázce ukazuje, jak to také může dopadnout, když si lidé nedopřejí dovolenou. Televizní spot bude vysílán na kanálech Nova Group, Prima Bundle, TV Barrandov a AT Media. Spoty budou probíhat také on-line a v síti kin CineStar.

Novou reklamní kampaň pro nás připravila kreativní agentura Saatchi & Saatchi a mediální agentura Initiative Media Prague.

Reklamu si už nyní můžete prohlédnou na našem Stream.cz kanálu.

Daniel Blažek
Dan

Sdílet na sítích