Novinky.cz a ProŽeny.cz startují v říjnu své kampaně

4. října 2012

Zpravodajský portál Novinky.cz se v aktuálním tématu voleb zaměří na aktuálnost přinášených informací, ProŽeny.cz cílí na všechny ženy hledající inspiraci a porozumění ostatních žen claimem „Nejsi v tom sama“.

Letošní druhá vlna kampaně Novinky.cz, největšího zpravodajského serveru českého internetu, pokračuje v linii hlavního sdělení „Stále se něco děje“. Vyzdvihuje tak schopnost internetového zpravodajství rychle a kvalitně přinášet aktuální zprávy, které jsou dostupné ihned. Internetové zpravodajství je dnes schopné pružně a bezprostředně reagovat na dění v neustále se měnícím světě a mimo to dokáže zaznamenat i vývoj událostí. Převzalo tak ve společnosti roli rychlého a seriózního zdroje informací.

Televizní spoty podzimní kampaně pracují se stejným konceptem, jaký nastolila již jarní část, ovšem s aktuálním tématem voleb. Spot se objeví nejen na klasických televizních kanálech, ale i v síti kin CineStar. Televizní část kampaně doplní rádiové spoty, které budou jednoduchou formou komunikovat stejné sdělení jako TV spot. Kreativu kampaně připravila agentura Outbreak.

Druhá část kampaně Novinky.cz cílí na všechny cestující, kteří odlétají, nebo se vrací ze zahraničí, a pracuje s další výhodou internetového zpravodajství – možností číst aktuální české zprávy kdekoliv ve světě. Kampaň bude soustředěna v prostoru pražského letiště Václava Havla. Provázet jí bude headline „Naše zprávy neznají hranice“.

Do druhého kola jde letos i kampaň na ženský lifestylový on-line magazín ProŽeny.cz, který nedávno prošel zásadním redesignem. Kampaň pokračuje v již rozpracovaném konceptu „Nejsi v tom sama“. Cílem je, aby čtenářky vnímaly ProŽeny.cz jako nejvhodnější místo na internetu, kde si odpočinou, inspirují se a cítí se být mezi svými.

ProŽeny.cz budou během října s nadhledem komunikovat ženská témata a ženám tak ukážou, že jsou serverem, který věci rozumí a dívá se na svět ženskou optikou a s porozuměním. O kreativní složku kampaně se postaraly agentury McCann Erickson a Saatchi & Saatchi.

Kampaň poběží jak v televizi, tak v rádiu. Další část kampaně využije prostor ve fitness centrech, kde budou umístěny tematické vizuály ztvárňující nápad, že dostávat se do kondice není lehké a ProŽeny.cz to ví.

Podzimní kampaň Novinky.cz
Termín kampaně: 1. 10. – 31. 10. 2012
Kreativa: Outbreak
Média: Initiative Prague.
Médiamix: Nova, Nova Cinema, Prima family, Prima Cool, Prima Love, Fanda, Barrandov, CineStar, Impuls, Evropa 2, Frekvence 1, letiště Václava Havla.
Spot naleznete na našem Stream.cz kanálu.

Podzimní kampaň ProŽeny.cz
Termín kampaně: 8. 10. – 11. 11. 2012 (fitness centra do 31. 12. 2012)
Kreativa: McCann Erickson (TV spot), ostatní Saatchi & Saatchi
Média: Initiative Prague
Médiamix: Prima family, Prima Love, Frekvence 1, vybraná fitness centra
Spot naleznete na našem Stream.cz kanálu.

Simona Matoušková
Simona

Sdílet na sítích