Sklik výzva: Nejlepší Black Friday strategie má vítěze
Závěr roku patřil tradičně Black Friday a agentury stály před poslední letošní Sklik výzvou, ukázat tu nejlepší strategii v hlavní nákupní sezóně. Jak si s ní poradili a kdo se stal vítězem?
Česká internetová jednička, Seznam.cz, ukončila první kolo tendru na partnera pro plánované datacentrum. Z celkem deseti vybraných firem se do finále probojovaly společnosti Altron a Pronix.
Obě vybrané společnosti jsou v oblasti datových center významnými hráči na českém trhu a během prezentace dokázaly předvést dostatek zkušeností s architekturou, designem či dohledáváním lokalit pro samotná datová centra. Obě se navíc mohou honosit certifikací Uptime Institute, společností definující standardy pro datová centra. Touto certifikací se mohou pochlubit jen 4 firmy v České republice.
Nyní mají obě společnosti za úkol vytvořit návrh technologického řešení „seznamáckého“ datacentra (energetickou náročnost, systém chlazení, způsob napájení, výpočet TCO nebo vizualizaci návrhu). „Vydali jsme se časově náročnější cestou. Chceme však, aby naše datové centrum bylo efektivní a mohlo se pochlubit něčím inovativním. V přípravné studii se tak chceme zaměřit zejména na energetickou efektivitu a využití moderních technologií,“ řekl Vlastimil Pečínka, technický ředitel společnosti Seznam.cz.
Vítěz výběrového řízení bude znám začátkem příštího roku.
Marek a Jakub