Vyhledávání Seznam.cz představuje v reklamní kampani upoutávky na volnočasové akce

19. října 2012

Vyhledávání české internetové jedničky Seznam.cz spouští novou reklamní kampaň. Ukazuje v ní volnočasové upoutávky, které dodávají lidem rychlé a přehledné informace o programech kin.

Hlavním sloganem kampaně je „Zeptejte se normálně“, který poukazuje na jednoduchost, s jakou lze najít informace ve Vyhledávání Seznam.cz. Volnočasové upoutávky se totiž nezobrazují pouze na konkrétní formu dotazu, ale dotaz je možné zadat v nejrůznějších variabilních formách, např. „kam do kina v Praze v pátek?“ Lidé tak nemusí složitě hledat v programech kin, ale mají díky Seznam.cz všechny informace k vytvoření svých kulturních plánů jednoduše pohromadě na jednom místě.

Reklamní kampaň začíná od 19. 10. v kinech sítě CineStar po celé České republice (více jak 80 kinosálů), kde po dobu šesti týdnů bude vysílán krátký spot. Další část kampaně proběhne od 29. 10. do 28. 11. ve více než 20 tištěných médiích jako jsou např. Reflex, Formen, Lidé a země, Aha!, Blesk magazín TV a další.   

Nové volnočasové upoutávky jsou u uživatelů velmi oblíbené, což dokazuje fakt, že se ukázaly jen v minulém týdnu na celkem 875 tisících dotazů. V 180 tisících případech se lidé ptali přímo na kina nebo filmy, zbytek dotazů byl poté na ostatní kulturní akce.

Reklamní kampaň připravila agentura Saatchi & Saatchi.

Pavel Snížek
Pavel

Sdílet na sítích