První ročník série odborných seminářů společnosti Seznam.cz „Bez webu nejsou koláče“ určených pro regionální podnikatele úspěšně skončil. Seznam.cz se svým seminářem navštívil celkem pět měst.
Normal 0 21 false false false CS X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:“Normální tabulka“; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:““; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:“Calibri“,“sans-serif“;}
Během roku 2012 navštívil tým sestavený z odborníků Petra Fryše (manažer videoslužeb, Seznam.cz), Davida Velechovského (key account manažer služby Sklik, Seznam.cz), Petra Pechara (senior key account manažer služby Sklik, Seznam.cz) a Pavla Vaněčka (agentura TNS Aisa) celkem pět měst (České Budějovice, Hradec Králové, Praha, Ostrava, Brno), kde na ně čekalo 343 posluchačů nejen z řad klientů Seznam.cz.
Cílem seminářů bylo zvýšit povědomí o fungování internetu, který se stává důležitou platformou pro jakýkoli byznys. Posluchačům jsme nabízeli informace a zkušenosti, které jsou pro podnikání užitečné. Jednotlivé přednášky se snažily ukázat širší souvislosti, které by měl znát každý i drobný zadavatel reklamy. Výsledky studie agentury TNS Aisa ukázaly účastníkům, co Češi na internetu nejčastěji dělají, k čemu a proč ho využívají, kdy tam jsou či kdy a co nakupují. Dlouholetý mediální konzultant Petr Fryš představil jednotlivé formy on-line marketingu (display reklama, katalogové zápisy, PPC reklama, SEO, SEM atd.) a konkrétní příklady, kdy s ohledem na cíle konkrétní firmy použít který z těchto nástrojů. Nezapomněli jsme ani na reklamní segment, který nyní rychle roste – on-line videoreklamě. Skliku byla vždy věnovaná samostatná přednáška. Byla užitečná i pro ty, kdo již tento nástroj PPC reklamy využívají. Mohli se totiž dozvědět, jak s ním pracovat efektivněji, inspirovat se konkrétními příklady i se dozvědět, jaké ukazatele jsou skutečně důležité pro to, aby Sklik pomáhal přivádět zákazníky.
Moderování akcí se také věnovali zaměstnanci Seznam.cz a jako zpestření své každodenní práce si moderování pražského semináře vystřihl obchodní ředitel společnosti Seznam.cz Michal Heisig. Přispělo to k ještě uvolněnější atmosféře akce.
Letošní ročník seminářů „Bez webu nejsou koláče“ je u konce. Tým Seznam.cz se však začíná připravovat na další pokračování v roce 2013.
Simona & Petra