23. 11. 2012

Semináře „Bez webu nejsou koláče“ úspěšně zakončily první ročník

První ročník série odborných seminářů společnosti Seznam.cz „Bez webu nejsou koláče“ určených pro regionální podnikatele úspěšně skončil. Seznam.cz se svým seminářem navštívil celkem pět měst.

Normal 0 21 false false false CS X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:”Normální tabulka”; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:””; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:”Calibri”,”sans-serif”;}

Během roku 2012 navštívil tým sestavený z odborníků Petra Fryše (manažer videoslužeb, Seznam.cz), Davida Velechovského (key account manažer služby Sklik, Seznam.cz), Petra Pechara (senior key account manažer služby Sklik, Seznam.cz) a Pavla Vaněčka (agentura TNS Aisa) celkem pět měst (České Budějovice, Hradec Králové, Praha, Ostrava, Brno), kde na ně čekalo 343 posluchačů nejen z řad klientů Seznam.cz.

Cílem seminářů bylo zvýšit povědomí o fungování internetu, který se stává důležitou platformou pro jakýkoli byznys. Posluchačům jsme nabízeli informace a zkušenosti, které jsou pro podnikání užitečné. Jednotlivé přednášky se snažily ukázat širší souvislosti, které by měl znát každý i drobný zadavatel reklamy. Výsledky studie agentury TNS Aisa ukázaly účastníkům, co Češi na internetu nejčastěji dělají, k čemu a proč ho využívají, kdy tam jsou či kdy a co nakupují. Dlouholetý mediální konzultant Petr Fryš představil jednotlivé formy on-line marketingu (display reklama, katalogové zápisy, PPC reklama, SEO, SEM atd.) a konkrétní příklady, kdy s ohledem na cíle konkrétní firmy použít který z těchto nástrojů. Nezapomněli jsme ani na reklamní segment, který nyní rychle roste – on-line videoreklamě. Skliku byla vždy věnovaná samostatná přednáška. Byla užitečná i pro ty, kdo již tento nástroj PPC reklamy využívají. Mohli se totiž dozvědět, jak s ním pracovat efektivněji, inspirovat se konkrétními příklady i se dozvědět, jaké ukazatele jsou skutečně důležité pro to, aby Sklik pomáhal přivádět zákazníky.

Moderování akcí se také věnovali zaměstnanci Seznam.cz a jako zpestření své každodenní práce si moderování pražského semináře vystřihl obchodní ředitel společnosti Seznam.cz Michal Heisig. Přispělo to k ještě uvolněnější atmosféře akce.

Letošní ročník seminářů „Bez webu nejsou koláče“ je u konce. Tým Seznam.cz se však začíná připravovat na další pokračování v roce 2013. 

Simona & Petra

Simona Matoušková