Zboží.cz přichází s tradiční předvánoční kampaní

6. listopadu 2012

Jeden z největších srovnávačů cen fungujících na českém trhu, Zboží.cz, si na zimní období připravil novou kampaň. Její hlavní část se objeví na televizních obrazovkách.

Cílem kampaně je uživatelům ukázat základní výhodu služby Zboží.cz a tou je možnost na jednom místě najít srovnání cen jednotlivých výrobků a ušetřit tak až stovky korun. Na Zboží.cz totiž inzeruje více než 26 000 internetových obchodů. Díky tomu si lze vybrat tu opravdu nejlepší nabídku, což hlavně před Vánoci lidé ocení.

Kampaň poběží na televizních stanicích Nova group, Prima group, Barrandov a AT Media, na rádiích Evropa 2, Frekvence 1, Impuls a v síti regionálních rádií MMS. Kampaň bude doplněna ještě tiskovou inzercí v magazínech. Marketingová kampaň na srovnávač cen Zboží.cz startuje 5. 11. 2012 a potrvá do prosince. Mediální prostor zajistila agentura Initiative Prague.

Společnost Seznam.cz se rozhodla vyzkoušet si interní kreativní koncept kampaně. „I když jsme stále spokojeni s agenturou Saatchi & Saatchi, zrodil se uvnitř firmy zajímavý koncept a chtěli jsme si jej vyzkoušet v televizní kampani. Uvidíme, zda se tento interní koncept bude líbit i divákům televizí. Pro tiskovou inzerci jsme ponechali koncept Saatchi & Saatchi,“ dodává Michal Vodák, marketingový ředitel Seznam.cz.

Sdílet na sítích