Nový Seznam.cz Email si připravil „vyvoněnou“ kampaň

3. prosince 2012

E-mailová služba české internetové jedničky Seznam.cz prošla před několika měsíci největšími změnami ve své dosavadní historii. Na konci roku se navíc dočkala kampaně, která ukazuje, co všechno za vznikem nového e-mailu stálo.

Image kampaň nového e-mailu odstartovala na začátku prosince a klade si za cíl ukázat lidem, jaké úsilí a péči věnovala společnost Seznam.cz vytváření nového e-mailu. Reklama si hraje se slogany „Vyvoněný e-mail“ a „Vytuněný e-mail“, které poukazují na to, že za jeho tvorbou nestojí jen odborníci, ale díky dlouhodobému provozu v betaverzi i široká veřejnost. A právě od uživatelů přišla řada užitečných připomínek, které nový e-mail řádně „vytunily“ a pomohly z něj udělat ještě jednoduší a intuitivnější moderní službu.

Kampaň potrvá do konce ledna 2013 a bude k vidění ve více jak 30 tištěných titulech ve vydavatelstvích Mladá fronta, BURDA Media, Bauer Media, Astrosat a Ringier Axel Springer. Pro Seznam.cz ji zpracovala agentura Saatchi & Saatchi.

Pavle Snížek
Pavel

Sdílet na sítích