Seznam.cz mění organizaci marketingu

2. října 2013

Po interním výběrovém řízení, ze kterého nevzešel nový marketingový ředitel společnosti Seznam.cz přistoupil Michal Feix, výkonný ředitel Seznam.cz, k reorganizaci současného marketingového oddělení…

…Do nově vzniklé pozice Head of Marketing obsazuje Martina Šámala, který byl v posledních 3 měsících vedením oddělení pověřen. Některé části marketingu se pak nově zařadí pod jiné ředitele společnosti.

„Seznam.cz hledal po odchodu Michal Vodáka nového marketingového ředitele v interním výběrovém řízení. Protože žádný z kandidátů neodpovídal plně mým představám a představenstvo si nyní nepřeje externí výběrové řízení, rozhodl jsem se od 1. října reorganizovat marketingové oddělení a pozici marketingového ředitele neobsazovat,“ komentoval změnu Michal Feix, výkonný ředitel Seznam.cz.

Marketingové oddělení se bude nadále starat o komunikační rozvoj značek z portfolia Seznam.cz a podobu reklamních kampaní. Vizuální podobu marketingových kampaní bude koncepčně ovlivňovat sám majoritní akcionář společnosti, Ivo Lukačovič.

Agenda dalších týmů marketingu společnosti Seznam.cz zůstává beze změny. Nadále budou existovat týmy, které analyticky pracují s daty, věnují se PR a interní komunikaci, nebo eventům a promotions. Organizačně se však zařadí k jiným ředitelům společnosti Seznam.cz.

Irena Zatloukalová,
tisková mluvčí

Sdílet na sítích