23. 4. 2014

Internetová televize Stream.cz rozjíždí TV kampaň

Internetová televize Stream.cz, která divákům přináší až 40 premiérových dílů týdně, se dočkala reklamní kampaně. Ta odstartovala na Velikonoční pondělí a míří do televize a na internet.

Na televizních obrazovkách kanálů Nova Group, ČT Sport a AT Media prezentuje ve spotech jeden nový a jeden stávající pořad vlastní výroby. Těmi jsou Jídlo s. r. o. Romana Vaňka volně navazující na úspěšné Peklo na talíři a One Man Show Kamila Bartoška alias Kazmy Kazmitche. „Tyto dva pořady pro prezentaci Stream.cz jsme vybrali zcela záměrně. Nejen, že jsou oba velice sledované, ale zároveň chceme dalším divákům ukázat, že na Stream.cz naleznou pořady všeho druhu,“ řekl Lukáš Záhoř, manažer programového oddělení internetové televize Stream.cz.

Oba spoty mají podobnou tematickou linku. Odehrávají se jako minipříběh, v němž je odlehčenou formou představen jeden ze dvou pořadů, a několika málo větami jej uvedou i jeho hlavní protagonisté. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o internetové televizi Stream.cz jako místa, kde diváci mohou nalézt široké portfolio kvalitních autorských pořadů, které stojí za zhlédnutí.

Společně s TV kampaní odstartuje také on-line podpora na Youtube. Kromě spotů, které běží v televizi, zde uživatelé budou moci vidět krátké sestřihy (teasery) ostatních pořadů, kterých Stream.cz premiéruje až čtyři desítky týdně. Spoty kreativně zaštítila agentura Adwood ve spolupráci se Stream.cz. O mediální nákup TV prostoru se postarala společnost Starcom Media Vest Group.