Zboží.cz testuje tematické letáky

14. července 2014

image

Internetový srovnávač cen Zboží.cz nabídne uživatelům nově další možnost, jak si rychle vybrat nejvýhodnější a nejzajímavější produkty. Během týdne (14.–20. července) si budou moci na domovské stránce vyzkoušet dva tematické letáky. V nich potencionální nakupující naleznou cenově zvýhodněné nabídky nejrůznějších internetových obchodů segmentované do tematických celků.

Testovací provoz bude probíhat od 14. do 20. července. Dva tematické letáky uživatelé naleznou na domovské stránce Zboží.cz hned pod vyhledávacím polem. Nabídka dne se přesune na místo Týdenní nabídky, kterou zcela nahradí. „Chceme uživatelům nabídnout možnost, jak rychle a jednoduše najít tu nejzajímavější nabídku na 15 druhů zboží, které v daném období mohou zrovna potřebovat. První dva letáky jsme zaměřili na Elektroniku k vodě a Relaxaci na zahradě,“ řekl Milan Šmíd, manažer Zboží.cz

image

Cílem pilotního provozu je zjistit, jak uživatelé novinku přijmou a zda pro ně bude tím správným nákupním rádcem. Pilotní program bude podpořen selfpromem přímo na stránkách Zboží.cz. „První várku letáků jsme připravili společně s několika vybranými e-shopy, se kterými jsme dosud měli ty nejlepší zkušenosti. Kromě zajímavé cenové nabídky pro zákazníky se zde také otevírá možnost pro majitele internetových obchodů, jak lidem odprezentovat akci, která u nich právě probíhá,“ doplnil Šmíd.

image

Blanka

Sdílet na sítích