Nová reklamní kampaň na Zboží.cz nabídne několik verzí TV spotů a potrvá až do Vánoc

6. října 2014

image

Nedávno redesignovaná služba Zboží.cz se připravuje na hlavní nákupní období a startuje svoji kampaň. Ta zamíří do televize, rozhlasu, kina a na internet. Televizní spoty poběží v několika tematických obměnách, které divákům ukáží nejčastěji vyhledávané kategorie produktů na Zboží.cz.

Od pondělí 6. října server Zboží.cz odstartuje svoji předvánoční kampaň. Její hlavní část poběží na televizních stanicích skupin NOVA GROUP a FTV Prima. „Animované televizní spoty mají za cíl divákům ukázat jednoduchost nového Zboží.cz a rychlý přístup do e-shopu, který nabízí jimi hledaný produkt. Reklamy budou navíc různě tematicky obměňovány a ukáží divákům kategorie zboží, které v danou chvíli lidé nejvíce vyhledávají, “ řekl Milan Šmíd, manažer Zboží.cz. Spoty se objeví i v síti multikin CineStar. Kampaň vznikla in-house a produkci zajistilo studio Eallin.

//

Kromě televize zamíří Zboží.cz do rádia, kde si spotu budou moci posluchači všimnout na rádiích Impuls, na Českém rozhlasu a dalších stanicích sítě RRM. Internetová část prezentace nového Zboží.cz bude probíhat prostřednictvím selfproma na službách společnosti Seznam.cz. Dostane se také na domovskou stránku v podobě Seznam.cz Button (nová reklamní pozice v dolní části domovské stránky).

image

Lenka

Sdílet na sítích