Stream.cz chce přispět ke změně vnímání internetové televize v Česku
26. února 2015
Jejich sledovanost roste a seriály sbírají ceny, které donedávna patřily zavedeným televizním stanicím. Doby, kdy bylo nutné zaujmout ve stanovený den a čas místo na pohovce v obývacím pokoji, jinak se divák o dalším osudu oblíbeného hrdiny nedozvěděl, a jedinou alternativu sledování v náhradním čase představovaly reprízy a videorekordéry, jsou minulostí. Světu vládnou internetové televize. Zatímco v zahraničí jsou považovány za plnohodnotnou konkurenci těch klasických, v Česku si adekvátní pozici na trhu stále vydobývají. Dalším krokem, který by měl přispět ke změně tuzemského vnímání, je výzva k zapojení do ankety TýTý, kterou internetová televize Stream.cz adresovala svým divákům.
Fotografie v tiskové kvalitě ke stažení ZDE (foto: Stream.cz)
„Primárně je naším cílem upozornit na to, že na českém internetu vzniká obsah srovnatelný s programovou nabídkou tuzemských televizních stanic a za jeho přípravou stojí neméně profesionální produkce. Naší přidanou hodnotou je navíc možnost sledovat pořady kdykoli a kdekoli a svobodně reagovat na aktuální dění a trendy,“ říká Lukáš Záhoř, šéfproducent internetové televize Stream.cz. Ta do 24. ročníku soutěže, kterou vyhlašují Týdeník Televize a TV Max, nominovala tři své zástupce: autorku a moderátorku pořadu Fenomén Karolínu Vrbasovou v kategorii Osobnost televizní zábavy, autora a moderátora pořadu A DOST! Jana Tunu v kategorii Osobnost televizní publicistiky a již zmiňovanou Kancelář Blaník v kategorii seriál roku.
Graf ve větším rozlišení ke stažení zde (Zdroj: Stream.cz)
„Pravidla soutěže vybízejí v prvním kole k hlasování pro osobnosti a pořady, nicméně neuvádějí nutnost omezit se pouze na zúčastněné televize. Toho jsme využili a vyzvali diváky k nominacím,“ dodává Záhoř. Zájem českých diváků o původní online tvorbu potvrzuje i kontinuální nárůst počtu zhlédnutí. Zatímco v říjnu pokořil Stream.cz hranici třiceti milionů přehrání za měsíc, lednová bilance byla o dva a půl milionu vyšší – 32 933 175, přičemž nejsledovanější pořady pravidelně překonávají pět set tisíc views.
Graf ve větším rozlišení ke stažení zde (Zdroj: Stream.cz)
Seznam.cz představuje svou novou sociální síť Lidé.cz. Jedná se o bezpečný, moderovaný prostor pro sdílení názorů a zapojení uživatelů do komentování aktuálních témat. Platforma vychází ze Seznam Diskuzí, které rozšiřuje o nové funkce a pokračuje v tradici budování online komunit na webu i v mobilní aplikaci Lidé.cz. „Uživatelům nyní představujeme základní verzi služby, kterou budeme …
Redakce Seznam Zpráv představila ve Španělském sálu Pražského hradu třetí ročník žebříčku Česká elita. Jedná se stovku nejhodnotnějších firem pod kontrolou českých vlastníků dle odhadu jejich tržní hodnoty. Na prvních třech místech se umístily společnosti ČEZ, PPF Group a EPH, jejichž hodnota dosáhla v součtu téměř 1,6 bilionu korun. První pětici doplňují společnosti Allwyn a Czechoslovak …
Po spuštění funkce darovacího tlačítka přichází Médium.cz s možností zamykání autorského obsahu za platební bránu. Nově navíc budou moci vkládat i videa. Autoři si tak budou moci zvolit měsíční částku, za které zpřístupní vlastní tvorbu. Zamykání článků si budou moci aktivovat na svém profilu sami autoři. Nejnižší možná částka za poskytnutí odemčení obsahu bude 40 …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.