Stream.cz chce přispět ke změně vnímání internetové televize v Česku
26. února 2015
Jejich sledovanost roste a seriály sbírají ceny, které donedávna patřily zavedeným televizním stanicím. Doby, kdy bylo nutné zaujmout ve stanovený den a čas místo na pohovce v obývacím pokoji, jinak se divák o dalším osudu oblíbeného hrdiny nedozvěděl, a jedinou alternativu sledování v náhradním čase představovaly reprízy a videorekordéry, jsou minulostí. Světu vládnou internetové televize. Zatímco v zahraničí jsou považovány za plnohodnotnou konkurenci těch klasických, v Česku si adekvátní pozici na trhu stále vydobývají. Dalším krokem, který by měl přispět ke změně tuzemského vnímání, je výzva k zapojení do ankety TýTý, kterou internetová televize Stream.cz adresovala svým divákům.
Fotografie v tiskové kvalitě ke stažení ZDE (foto: Stream.cz)
„Primárně je naším cílem upozornit na to, že na českém internetu vzniká obsah srovnatelný s programovou nabídkou tuzemských televizních stanic a za jeho přípravou stojí neméně profesionální produkce. Naší přidanou hodnotou je navíc možnost sledovat pořady kdykoli a kdekoli a svobodně reagovat na aktuální dění a trendy,“ říká Lukáš Záhoř, šéfproducent internetové televize Stream.cz. Ta do 24. ročníku soutěže, kterou vyhlašují Týdeník Televize a TV Max, nominovala tři své zástupce: autorku a moderátorku pořadu Fenomén Karolínu Vrbasovou v kategorii Osobnost televizní zábavy, autora a moderátora pořadu A DOST! Jana Tunu v kategorii Osobnost televizní publicistiky a již zmiňovanou Kancelář Blaník v kategorii seriál roku.
Graf ve větším rozlišení ke stažení zde (Zdroj: Stream.cz)
„Pravidla soutěže vybízejí v prvním kole k hlasování pro osobnosti a pořady, nicméně neuvádějí nutnost omezit se pouze na zúčastněné televize. Toho jsme využili a vyzvali diváky k nominacím,“ dodává Záhoř. Zájem českých diváků o původní online tvorbu potvrzuje i kontinuální nárůst počtu zhlédnutí. Zatímco v říjnu pokořil Stream.cz hranici třiceti milionů přehrání za měsíc, lednová bilance byla o dva a půl milionu vyšší – 32 933 175, přičemž nejsledovanější pořady pravidelně překonávají pět set tisíc views.
Graf ve větším rozlišení ke stažení zde (Zdroj: Stream.cz)
Seznam.cz ve spolupráci s komunikační platformou Munipolis nově poskytuje návštěvníkům své domovské stránky důležité ověřené aktuality od samospráv z jejich okolí či z oblasti, kterou si sami zvolí. Uživatelé se tak dozví o novinkách ze svého města včetně například krizových situací, termínů úředních povinností nebo kulturních akcí. Komunikační platformu Munipolis momentálně využívá ke komunikaci s občany 2600 samospráv …
Jiří Nádoba posílil od září redakci SZ Byznys jako její reportér. Přichází z vydavatelství Economia, kde v magazínu Respekt vedl domácí rubriku s názvem Agenda. „S Jirkou Nádobou jsme se potkali v několika redakcích a vždy mě inspirovala jeho kreativita a nadšení, se kterým se snažil čtenářům zprostředkovat byznysová témata. Je velkým profesionálem a pro byznysový tým …
Celoplošná Televize Seznam naváže podzimním programem na úspěšné 1. pololetí, ve kterém zvýšila meziroční nárůst sharu o 99 %*. Hlavními pilíři podzimního schématu budou úterní a čtvrteční české filmy, které doplní další dva dny s českým seriálovým obsahem. Nebudou chybět ale ani kultovní zahraniční filmy jako Pulp Fiction: Historky z podsvětí nebo Sin City ̶ město …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.