Rádi bychom upozornili uživatele, že aktuální verze AdWords Editoru 11.1 využívá v exportovaných souborech CSV nová pojmenování některých sloupců a následný import do Skliku může způsobit nežádoucí chování.
Prozatím známé nežádoucí chování:
- Kampaně v nové verzi Editoru ve stavu “pozastavená” mohou být po importu do Skliku aktivní.
- V některých případech se mohou vylučující slova importovat jako klíčová slova. Pokud se tak stane, reportuje nám to, prosím.
- Aktivace pozastavených sítí (vyhledávání/obsahová síť).
Ačkoliv pracujeme na tom, abychom naučili importní nástroj Skliku pracovat i s formátem z této verze Editoru, doporučujeme uživatelům důslednou kontrolu kampaní po importu.
V souvislosti s tím chceme uživatele upozornit, že importér Skliku nebude kompatibilní s Upgradovanými adresami URL, se kterými bude AdWords Editor 11.1.2 pracovat od 1. července 2015.
I zde se pro vás budeme snažit co nejdříve Sklik naučit pracovat s novými typy dat. Je však možné, že některé pokročilé funkce (například šablony Upgraded URLs s vlastními parametry), ze kterých není možná jednoznačná identifikace výsledné URL, nebude importér podporovat.
Děkujeme za pochopení.
Tým Skliku