Upozornění při importu z nové verze AdWords Editoru

Rádi bychom upozornili uživatele, že aktuální verze AdWords Editoru 11.1 využívá v exportovaných souborech CSV nová pojmenování některých sloupců a následný import do Skliku může způsobit nežádoucí chování.

Prozatím známé nežádoucí chování:

  • Kampaně v nové verzi Editoru ve stavu “pozastavená” mohou být po importu do Skliku aktivní.
  • V některých případech se mohou vylučující slova importovat jako klíčová slova. Pokud se tak stane, reportuje nám to, prosím.
  • Aktivace pozastavených sítí (vyhledávání/obsahová síť).

Ačkoliv pracujeme na tom, abychom naučili importní nástroj Skliku pracovat i s formátem z této verze Editoru, doporučujeme uživatelům důslednou kontrolu kampaní po importu.

V souvislosti s tím chceme uživatele upozornit, že importér Skliku nebude kompatibilní s Upgradovanými adresami URL, se kterými bude AdWords Editor 11.1.2 pracovat od 1. července 2015.

I zde se pro vás budeme snažit co nejdříve Sklik naučit pracovat s novými typy dat. Je však možné, že některé pokročilé funkce (například šablony Upgraded URLs s vlastními parametry), ze kterých není možná jednoznačná identifikace výsledné URL, nebude importér podporovat.

Děkujeme za pochopení.

Tým Skliku

Sdílet na sítích